اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هیچ خسارتی به پل‌های آزادراه تهران پردیس وارد نشده است

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران پردیس گفت: تمام پل‌های آزادراه تهران پردیس ایمنی کامل دارند و فقط حاشیه یکی از پل‌های این آزادراه که کنار رودخانه جاجرود است شسته شده و به هیچ‌کدام از 6 شمعی که به عمق 30 متری زمین رفته، خسارتی وارد نشده است.

هیچ خسارتی به پل‌های آزادراه تهران پردیس وارد نشده است

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران آزادراه تهران پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص آبشستگی حاشیه یکی از پل‌های آزادراه تهران پردیس که در حاشیه رودخانه جاجرود قرار دارد، اظهار کرد: در اوایل شهریورماه سال گذشته طی بازدیدهای میدانی که از پل‌های آزادراه تهران پردیس داشتیم متوجه آبشستگی حاشیه یکی از پل‌هایی که بر روی رودخانه جاجرود قرار داشت شدیم.

وی ادامه داد: این موضوع از این تاریخ مشاهده شده در دستور کار قرار گرفت اما برای ادامه کار به فصل بارندگی برخورد کردیم و بهره‌بردار سد لتیان نمی‌توانست آب سد را رها نکند تا عملیات عمرانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران آزادراه تهران پردیس افزود: در آن برهه نیز این آبشستگی مانند امروز هیچ‌گونه آسیبی به شمع‌های پل وارد نکرده بود و فقط اطراف ستون‌ها آبشستگی داشت و ما در انتظار کاهش خروجی آب سد لتیان بودیم.

غفوری اضافه کرد: حدود ۱۰روز پیش از ناحیه بهره بردار سدلتیان به این شرکت اعلام شد که تراز آب و دبی خروجی سد به حدی رسیده که می‌توان بازدیدهای میدانی را از محل انجام داد.

وی یادآور شد: هفته گذشته نیز بازدیدی از این پل انجام شد اما با توجه به اینکه هیچ‌گونه صدمه‌ای به شمع‌ها وارد نشده بود تصمیم گرفتیم از بتن فیلینگ برای عملیات اجرایی، ترمیم و دورسازی آب از پایه این پل استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت عمران آزادراه تهران پردیس تصریح کرد: با اخذ قراردادی با مشاور، راه‌کاری برای انجام این پروژه به شرکت زیرساخت و توسعه راه‌های کشور ارسال شد تا برای انجام این پروژه منابعی را تأمین کنند.

غفوری عنوان کرد: برای کاهش زمان و عدم تأخیر در تأمین بودجه، به شرکت زیرساخت و توسعه راه‌های کشور اعلام کردیم شرکت آزادراه تهران پردیس از محل اطراف مشارکت، هزینه این پروژه را تأمین می‌کند.

وی بیان کرد: فقط بحث روش اجرای این پروژ باقی مانده که جلسه‌ای در شرکت زیرساخت برگزار خواهد شد تا روش اجرای آن نهایی شود تا در چند ماه آینده که تراز آب رودخانه جاجرود پایین است اجرا شود.

مدیرعامل شرکت عمران آزادراه تهران پردیس در پایان ابراز کرد: با این اقدام حاشیه این پل ترمیم می‌شود و هموطنان هیچ نگرانی در خصوص ایمنی پل‌های آزادراه تهران پردیس نداشته باشند، زیرا فقط آبشستگی حاشیه یکی از پل را شاهدیم و هیچ‌کدام از ۶ شمع این پل که تا عمق ۳۰ زمین کشیده شده نرسیده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول