اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

به روزرسانی کروم عمر باتری لپ تاپ ها بیشتر می کند

گوگل مرورگر کروم خود را ارتقا بخشیده که این امر باعث می شود مصرف برق لپ تاپ ها کمتر شود و عمر باتری آنها بعد از هر بار شارژ تا دو ساعت افزایش یابد.

به روزرسانی کروم عمر باتری لپ تاپ ها بیشتر می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نسخه جدید مرورگر کروم موسوم به کروم 86 به روز شده که این امر باعث از کارافتادن خودکار بسته های جاوااسکریپت در زمان عدم استفاده و کاهش فعالیت زبانه های غیرفعال این مرورگر می شود.

 

گوگل می گوید آزمایش هایی که در این زمینه انجام داده نشان می دهد عمر باتری لپ تاپ ها در صورت استفاده از نسخه تازه کروم تا دو ساعت بیشتر می شود. البته این امر به تعداد زبانه های بازشده هم بستگی دارد.

نسخه 86 مرورگر کروم فعلا به صورت آزمایشی عرضه شده، ولی قرار است در آینده نزدیک برای رایانه های رومیزی و گوشی های هوشمند در دسترس قرار بگیرد. هنوز مشخص نیست نسخه نهایی کروم 86 چه زمانی رونمایی می شود. پیش از این اپل و مایکروسافت هم از به روزرسانی مرورگرهای خود یعنی سافاری و اج برای کاهش مصرف انرژی آنها خبر داده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول