اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

کاری از دست ظریف در مقابل تیم ترامپ برنمی‌آید

حسن هانی‌زاده، تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: سفیدپوستان نژادپرست، لابی صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع عرب درصدد انتقام‌گیری از ملت ایران برآمده‌اند. در چنین فرآیندی وزیر خارجه ایران نمی‌تواند اقدامی برای مقابله با تیم ترامپ انجام دهد.

کاری از دست ظریف در مقابل تیم ترامپ برنمی‌آید

به گزارش گروه دیرگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، حسن هانی‌زاده تحلیلگر مسائل بین‌الملل طی یادداشتی با عنوان «ظریف و ظرافت در گفتار» در روزنامه آرمان ملی نوشته است.

در بخش‌هایی از این یادداشت آمده است: پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا تمام تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده ایرانی را نقش بر آب ساخت. درواقع دونالد ترامپ که با کمک لابی صهیونیستی وارد کاخ سفید شد، در جریان مبارزات انتخاباتی خود بارها در برابر لابی صهیونیستی اعلام کرده بود که پس از پیروزی در انتخابات در نخستین گام از توافقنامه برجام خارج خواهد شد. دونالد ترامپ بلافاصله پس از ورود به کاخ سفید نه تنها از برجام خارج شد، بلکه تحریم‌های ظالمانه و سنگینی را علیه ایران اعمال کرد. در تجزیه و تحلیل چرایی دشمنی دونالد ترامپ با ملت ایران به این نتیجه خواهیم رسید که سفیدپوستان نژادپرست و لابی صهیونیستی و رژیم اسرائیل و برخی رژیم‌های مرتجع عرب درصدد انتقام‌گیری از ملت ایران برآمده‌اند. طبیعی است در چنین فرآیندی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند اقدامی برای مقابله با تیم دونالد ترامپ انجام دهد.

در بخش دیگر این نوشته آمده: باید به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی این فرصت را داد تا با توجه به شرایط موجود ایالات متحده و بحران جهانی ناشی از گسترش ویروس کرونا برای جریان‌سازی علیه دشمنان ایران استفاده کند. آقای جواد ظریف شخصیتی است که مورد احترام جامعه جهانی است؛ اما متاسفانه کشورهای غربی به علت دشمنی آشکار با جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای انزوای سیاسی ایران به‌کار می‌گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول