اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اوحدی: تمام معوقات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تمام مطالبات و معوقات جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: تا پایان دولت 20 هزار مسکن با توجه به اولویت‌های بنیاد شهید برای جامعه ایثارگری کشور ساخته خواهد شد.

اوحدی: تمام معوقات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز با استقبال هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه وارد استان شد.

وی در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه، به مقام شامخ و والای شهدا ادای احترام کرد.

امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت 5 هزار واحد مسکونی ایثارگران از برنامه‌های مهم سفر یک‌روزه معاون رئیس جمهور به کرمانشاه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص در جمع اصحاب رسانه از پرداخت تمام مطالبات و معوقات جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار داشت: تا پایان دولت 20 هزار مسکن با توجه به اولویت‌های بنیاد شهید برای جامعه ایثارگری کشور ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب 50 هزار فقره وام ساخت مسکن با کارمزد چهار درصد و دوره بازپرداخت طولانی برای جامعه ایثارگری، گفت: کرمانشاه اولین استان برای امضای تفاهم‌نامه واگذاری تامین زمین جامعه ایثارگری است.

در ادامه برنامه سفر یک‌روزه معاون رئیس جمهور به کرمانشاه 2 دستگاه آمبولانس از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و مساعدت رئیس بنیاد و استاندار کرمانشاه به توانبخشی بنیاد شهید استان تحویل داده شد.

گفتنی است، هم اکنون جلسه امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت 5 هزار واحد مسکونی ایثارگران در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول