اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

فریب پیامک‌ تور‌های خارجی را نخورید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز ارسال پیامک‌های فروش تورهای مسافری به صورت انبوه و به‌ویژه برای مقصد ترکیه خبر داده و گفته است: هیچ‌یک از این تورهای مسافری قابل اتکا نیستند، مردم فریب این پیامک‌ها را نخورند.

فریب پیامک‌ تور‌های خارجی را نخورید

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، با وجود اینکه هنوز هیچ شرکت خارجی تاریخی برای برقراری پرواز با کشورمان اعلام نکرده است و در همین ارتباط سازمان هواپیمایی برای تعیین پروتکل‌های بهداشتی درخواستی را به وزارت بهداشت ارائه کرده که هرچه زودتر این پروتکل‌ها باید مشخص و به سایر کشورها اعلام شوند، اما دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز ارسال پیامک‌های فروش تورهای مسافری به صورت انبوه و به‌ویژه برای مقصد ترکیه خبر داده است. مقصود اسعدی سامانی، ضمن اینکه اظهار کرده هیچ‌یک از این تورهای مسافری قابل اتکا نیستند، از مردم خواسته که فریب این پیامک‌ها را نخورند، چراکه این پیامک‌ها تنها با هدف جمع‌آوری نقدینگی در دست مردم ارسال می‌شوند.

شیوع ویروس کرونا، آسیب‌های جدی را به صنعت هوایی جهان وارد کرد و غول‌های هوایی در مقابل این ویروس میکروسکوپی به زانو درآمدند. در ایران هم با اینکه مسئولان هوایی می‌گویند تاکنون شرکت‌های هواپیمایی نیرویی را تعدیل نکرده‌اند اما خواستار بسته‌های حمایتی ویژه از سوی دولت هستند تا ناچار به انجام چنین اموری نشوند. اخیرا مبلغی به ایرلاین‌ها اختصاص یافته که حدود 1000 میلیارد تومان کمتر از آن چیزی است که شیوع کرونا به این بخش خسارت وارد کرده است و در این بین، هنوز تسهیلاتی به شرکت‌های هواپیمایی پرداخت نشده است.

در ارتباط با کشور ترکیه نیز اعلام شد که پروازهای استانبول  به‌صورت موردی و برای سفر افرادی که مقیم ترکیه هستند انجام می‌شود و در صورتی که ایرانیان در ترکیه باشند و قصد بازگشت به کشور را نیز داشته باشند، این شرایط آماده است. اما تشدید بیماری کرونا طی روزهای گذشته، این احتمال را قوت بخشیده که پروازهای خارجی به مقصد استانبول که قرار بود از اول آگوست (11 مردادماه) راه‌اندازی شود به تعویق بیافتد.

مردم هوشیار باشند

مقصود اسعدی سامانی درباره آخرین وضعیت انجام پروازهای خارجی گفته است: برقراری پروازهای خارجی بستگی به وضعیت شیوع کرونا در ایران و کشورهای مقصد دارد. باید توجه داشته باشیم که اگر شرایط وضعیت کرونا در ایران بحرانی باشد، کشورهای خارحی در برقراری پروازهای ایران تجدیدنظر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ شرکت خارجی تاریخی برای برقراری پرواز با ایران را اعلام نکرده‌ است، اظهار کرد: نکته بسیار مهم این است که پروتکل‌های بهداشتی پذیرش مسافر خارجی باید اعلام شود.

منبع: آرمان ملی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول