اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

هنرپیشه تئاتر «برادوی» براثر کرونا درگذشت

«نیک کوردرو» هنرپیشه سرشناس تئاتر «برادوی» و دارنده جایزه «تونی» که هفته پیش خبر ازدست دادن پا و ریه هایش به خاطر اشتباه پزشکان آمریکایی منتشر شد، بالاخره مغلوب کرونا شد.

هنرپیشه تئاتر «برادوی» براثر کرونا درگذشت

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «نیک کوردرو» هنرپیشه سرشناس تئاتر «برادوی» در ۴۱ سالگی بخاطر ابتلا به میروس کرونا درگذشت.

«نیک کوردرو» هنرپیشه سرشناس تئاتر «برادوی» و دارنده جایزه «تونی» که هفته پیش خبر از دست دادن پا و ریه هایش به خاطر اشتباه پزشکان آمریکایی منتشر شد، بالاخره مغلوب کرونا شد.

«نیک کوردرو» که بخاطر بازی در نمایش های «راک دوران» «خدمتکار» «گلوله هایی بر فراز برادوی» و «موزیکال سرگذشت برانکس» به شهرت رسید، روز یکشنبه پس از چند ماه مبارزه با عوارض بیماری «کووید 19» درگذشت.

«آماندا کلوتس» همسر وی، دیشب این خبر غم انگیز را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

او در بخشی از این پیام نوشت: خداوند حالا فرشته ای دیگر در آسمان دارد. همسر عزیزم امروز صبح از میان ما رفت. تا لحظه آخر تمام خانواده گرداگرد او بودند و با آواز و دعا زمانیکه او داشت این کره خاکی را ترک می کرد، او را بدرقه کردند. قلبم به شدت شکسته و زندگی بدون او برایم قابل تصور نیست...

 

کوردرودر مارس ۲۰۲۰(۱۲ فروردین ۹۹)، پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا در مرکز پزشکی سدارس-سینای در لس آنجلس بستری شد. وی در طول مدت بستری در بیمارستان، تحت عمل قطع عضو قرار گرفت و پایش را ازدست داد. به او دستگاه تنظیم کننده ضربان وصل شد و در یک کمای ناشی از بیماری قرار گرفت.

او بیش از ۹۰ روز در بخش مراقبت های ویژه بود و از عوارضی چون عفونت ریه که منجر به از دست دادن کارایی هر دو ریه سمت چپ و راست شده بود و شوک سپتیک(عفونی) رنج می برد.

همسرش کلوتس، در مورد وضعیت کوردرو در استوری های اینستاگرام خود در طول اقامت در بیمارستان در مورد وضعیت بیماری او به روزرسانی کرده بود. او در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشته بود که کوردرو برای ادامه زندگی نیاز به پیوند هردو قسمت ریه هایش دارد. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و از هواداران این هنرمند پس از این خبر با ارسال پست ها  و ویدیوهایی با هشتگ « #WakeUpNick»(بیدار شو نیک) ابراز همدردی کرده بودند.

«نیک کوردرو» در سال ۲۰۱۲ با بازی در نمایش «راک دوران» در نقش «دنیس» و مسول کمپانی ضبط، در تئاتر برادوی به موفقیتی چشمگیر دست یافت.  

در سال ۲۰۱۴، نامزد تونی و نامزدی «Drama Desk» را برای نقش خود با عنوان «چیچ»(Cheech) در اقتباس موسیقیایی از نمایش موزیکال «گلوله هایی بر فراز برادوی» اثر «وودی آلن» بدست آورد.

او همچنین در نقش «ارل» در نمایش «پیشخدمت» ظاهر شد و برای بازی در نقش «سانی» در نمایش موزیکال «سرگذشت برانکس» حضور پیدا کرد، که برای آن نامزد دریافت جایزه «Drama Desk» شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول