اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سلامت آب در چشمه‌های تلخاب و آبگرم بررسی می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه گفت: آزمایش‌های دقیقی برای تضمین سلامت آب در چشمه‌های تلخاب و آبگرم صورت می‌گیرد.

سلامت آب در چشمه‌های تلخاب و آبگرم بررسی می‌شود

لیلا اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: کارکنان و مسؤولان مرکز بهداشت شهرستان سرخه نظارت دقیق و مستمری بر رعایت اصول بهداشتی توسط تولیدکنندگان، فروشندگان و سایر مشاغل دارند تا سلامت هرچه بیشتر شهروندان تأمین شود.

وی گفت: برای اماکن پرخطر و مکان‌هایی که با آب، غذا و خوراکی همچون سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و... سروکار دارند، بازدیدها توسط همکاران و مسؤولان ذی‌ربط به‌صورت مداوم انجام می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه تصریح کرد: بر فعالیت مکان‌هایی که رعایت بهداشت بیش از پیش در آنها اهمیت دارد، همچون اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها به‌صورت دقیق‌تر و در بازه زمانی بیشتری نظارت می‌شود.

اسکندری بیان کرد: چشمه‌های تلخاب و آبگرم که افراد برای شنا از آن استفاده می‌کنند، نیز مورد توجه ماست و نمونه‌گیری‌ها به‌صورت ماهانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: البته در فصل تابستان که این منطقه توریست‌پذیر خواهد شد، فاصله زمانی نمونه‌گیری‌ها به‌مراتب کمتر خواهد شد و آزمایش‌های دقیقی برای تضمین سلامت آب صورت خواهد گرفت.

شمار زیادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با توجه به اهمیت موضوع با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه‌های «آبگرم سمنان سال‌هاست به حال خود رها شده؟»، «آبگرم سمنان بالاخره بازسازی شد»، «مشکلات آبگرم سمنان را پیگیری کنید» و «آبگرم سمنان به توجه نیاز دارد» خواستار رسیدگی به این اثر طبیعی زیبا شده‌ بودند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول