اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مدرس خیابانی: می توان از گردنه مسائل و مشکلات کشور عبور کرد

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: می توان از گردنه مسائل و مشکلات کشور عبور کرد.

مدرس خیابانی: می توان از گردنه مسائل و مشکلات کشور عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از خانه ملت، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار، گفت: کاهش قیمت‌ کالاها در گرو کنترل اثر شاخص‌های کلان اقتصادی است زیرا برخی شاخص‌های خُرد در حوزه تنظیم بازار مانند نوسانات حاصل از تغییر عرضه و افزایش تقاضا -در مقاطع خاص- قابل کنترل است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با کنترل شاخص‌های کلان، قیمت  کالاها کاهش می‌یابد. در نخستین جلسه ای که در خدمت اعضای کمیسیون و معادن بودم، نمایندگان دغدغه های خود را مطرح کردند.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: از آنجایی که بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن در گذشته سمت های اجرایی و مقام های علمی داشتند، نکاتی که مطرح کردند، تخصصی بود و باید مورد توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید همکاری مناسبی میان وزارت صمت و کمیسیون صنایع و معادن صورت گیرد، اضافه کرد: با تحقق این مهم می توان از گردنه مسائل و مشکلات کشور عبور کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول