اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از کشف 317 کیلو حشیش تا 45 هزار تماس با 110 در هرمزگان در خردادماه

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 317 کیلو حشیش و دستگیری یک قاچاقچی و سوداگر مرگ طی یک عملیات مشترک پلیسی با پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت خبر داد.

بسته خبری پلیس| از کشف 317 کیلو حشیش تا 45 هزار تماس با 110 در هرمزگان در خردادماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر در راستای ارتقای امنیت عمومی و برخورد مجدانه با مواد مخدر و قاچاق در اشکال مختلف آن به کشفیات قابل توجهی دست یافته است.

توقیف کامیون حامل 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب 

علیرضا گزمه معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت : مأموران انتظامی شهرستان میناب در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی ، حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه "چغازردی" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ گزمه، ارزش این محموله سوخت قاچاق را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد و عنوان کرد: سوخت های مکشوفه به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

زمین‌گیر شدن قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ طی یک عملیات مشترک پلیسی  هرمزگان و کرمان

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اشرافیت اطلاعاتی و رصد و کنترل محموله‌های قاچاق مواد مخدر، یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.  

وی افزود: ماموران پس از رد زنی  و تعقیب و مراقبت‌های ویژه  با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت یکی از اعضای این باند را در استان کرمان در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. این مقام انتظامی استان اظهار داشت:  در اجرای این عملیات ضربتی و مشترک در بازرسی از منزل و مخفیگاه یکی از سوداگران مقدار  317 کیلو مواد مخدر حشیش  کشف و ضبط شد. 

تماس تلفنی 45 هزار شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110
 
سرهنگ افشار نجاتی معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در خرداد ماه سال جاری 45 هزار و 295 شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان و شهرستان‌های تابعه تماس تلفنی برقرار که از این تعداد تماس‌ها 16 هزار و 205 مورد معادل 36 درصد آن عملیاتی و منجر به حضور مأموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شد. همچنین 25 هزار و 734 مورد، حدود 57 درصد از تماس‌ها توسط کارشناسان پلیس و کاربران منجر به راهنمایی و ارشاد شده و 3 هزار و 356 فقره یعنی 7 درصد این تماس‌ها غیر قابل رسیدگی بوده است. 

وی افزود: در مدت یاد شده کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با هزارو 547 نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران 110 تماس حاصل کرده‌اند که 96.2 درصد آنان از عملکرد و ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کرده‌اند. 

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت : در بررسی وضعیت عملکرد واحدهای عمل کننده در کلیه ماموریتهای ابلاغی110 ، زمان حضور حدود 93 درصد مأموران در صحنه‌های اعلامی و ابلاغی زیر15 دقیقه بوده که زیر شاخص ناجا بوده است. 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، با اشاره به راه اندازی سامانه پیامک 110 در استان هرمزگان تصریح کرد : شهروندان می توانند هر گونه انتقاد و پیشنهاد و یا تقدیر از پلیس را ازطریق سامانه پیامک 110 با شماره تلفن11076 پیامک ارسال کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

واژگونی خودرو ام وی ام و فوت راننده  وسرنشین آن در هرمزگان

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از واژگونی یک‌دستگاه خودرو سوراری ام وی ام و فوت راننده و سرنشین ان در اوایل بامداد دیروز خبرداد.

 ماموران پاسگاه پلیس بندرعباس – سیرجان در اوایل بامداد روز گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک فقره واژگونی خودرو در محور بندرعباس به حاجی آباد در حوالی روستای گنو مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. 

 وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروسواری ام وی ام سفید رنگ به رانندگی و سرنشینی دو نفر آقا و خانم  به عللی واژگون شده که در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه اجساد متوفیان با همکاری اورژانش به بیمارستان انتقال شدند، به منظور پیشگیری و کاهش حوادث تلخ و ناگوار ترافیکی در جاده‌های استان، از عموم رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی و هرگونه اقدامی که موجب غفلت در رانندگی می‌شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول