اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای برنامه‌های شادستان توسط شهرداری تهران کلید خورد

سرپرست اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های شادستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

اجرای برنامه‌های شادستان توسط شهرداری تهران کلید خورد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محسن فتاحی در نشست آنلاین با مدیران فرهنگی مناطق 22گانه درباره اجرای برنامه شادستان در پایتخت اظهار داشت: این اداره کل با در نظرگرفتن شرایط پیش آمده با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی، با ایجاد زمینه مشارکت مناطق 22 گانه در فرایندهای برنامه‌ریزی، دستور العمل اجرایی «شادستان تهران» در تابستان سال جاری را برای اجرا تدوین کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی این طرح مبتنی بر در نظر گرفتن بیشترین شباهت در ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق 22 گانه است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود هر منطقه اعم از فضاهای عمومی شهری و زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، مناطق به چهار پهنه برای اجرای هماهنگ این طرح تقسیم بندی شده‌اند.

سرپرست اداره کل فرهنگی شهرداری تهران با رفع ابهامات در خصوص طرح و پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی مدیران فرهنگی مناطق تأکید کرد: برنامه‌های ابلاغی تابع دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان تهران است و تا زمانی که ابلاغ جدیدی برای شهر تهران صورت نگیرد انتظار داریم شادستان 99 تماماً عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های شادستان 99 تهران به دو صورت برگزار می‌شود، عنوان کرد: قسمتی از برنامه‌ها در قالب این طرح تحت فضای مجازی با نظارت مستقیم اداره کل فرهنگی و بخشی از برنامه‌ها به صورت برنامه‌های شهری در سطح محلی با رعایت کامل موازین بهداشتی برگزار می‌شود.

فتاحی با اعلام اینکه در برنامه های شهری به دنبال اجتماعات بزرگ نیستیم، افزود: اگر در هر منطقه ای از شهر تهران تشخیص بر این باشد که اجرای برنامه های شادستان مغایر با سلامت شهروندان است اجرا نکردن آن برنامه مانعی ندارد و تأکید ما بر رعایت تمامی موارد بهداشتی است که به هیچ عنوان شهروندان در معرض خطر ابتلا به بیماری کوید 19 نباشند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول