اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انجام 49 هزار بازرسی از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی در قم

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از انجام بیش از 49 هزار بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی طی سال گذشته در استان قم خبرداد.

انجام 49 هزار بازرسی از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی در قم

علی اصغر دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبریک فرارسیدن هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: در سال گذشته 49 هزار بازرسی از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی در سطح استان انجام شد که در مقایسه با سال 97 از رشد 15 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم افزود: این تعداد بازرسی علاوه بر بازرسی های قالیبافان و بازرسی های تحقیقی است که صورت می‌پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم دقت در بازرسی‌ها افزود: بازرسی از کارگاه ها و صنوف باید با استناد به مدارک و به گونه ای باشد که حق و حقوق هیچ کارگر و یا کارفرمایی پایمال نشود.

دادخواه با بیان اینکه مشاوره صحیح به کارفرمایان در حین بازرسی بخشی از وظائف بازرسان تامین اجتماعی است اظهار کرد: تامین اجتماعی قم با حفظ حقوق قانونی کارگران و کارفرمایان در مسیر توسعه اشتغال پایدار در استان حرکت می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ادامه داد: با بازرسی صحیح و همراه با دقت می توان از تحمیل هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد و اصول فعالیت واحدهای بازرسی در سازمان باید حرکت در این مسیر باشد.

وی تصریح کرد: بازرسی از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی در راستای صیانت از حق و حقوق بیمه‌شدگان صورت می‌گیرد.

دادخواه از انجام بازرسی‌های هوشمند در اداره کل تامین اجتماعی قم خبر داد و گفت: احراز هویت کارگاهی و کارگری در هنگام بازرسی از کارگاه‌ها به صورت لحظه ای و آنی و تطبیق مشخصات با افراد از مزیت‌های انجام بازرسی های هوشمند است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول