اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ثبت نام مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۵ تیرماه سال جاری شروع به فعالیت کرده و داوطلبان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی  آغاز شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به علت استقبال دانشجویان و دانش آموختگان از شرکت در دوره‌های مدرسه تابستانی کسب و کار این دانشگاه، سایت ثبت نام از امروز ۱۵ تیرماه تا اطلاع ثانوی مجدداً باز شده و پذیرای داوطلبان خواهد بود.

این رویداد با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برنامه‌های نوآوری برگزار می‌شود و با توجه به زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی، طبق نظرسنجی از ثبت نام کنندگان، زمان برگزاری این دوره از ۲۵ مردادماه سال جاری آغاز و تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدرسه تابستانی کسب و کار، جدیدترین برنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تقویت مهارت‌های کارآفرینان، فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود موفق به بازار کار حرفه‌ای است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول