اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز: برنامه ریزی ویژه ای برای توسعه ظرفیت گردشگری طالقان داریم

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت‌های متعدد شهرستان طالقان در حوزه گردشگری، گفت: برنامه‌های ویژه ای در راستای توسعه صنعت گردشگری این شهرستان در دستورکار قرار دارد و یکی از اولویت‌های استان البرز به شمار می‌رود.

استاندار البرز: برنامه ریزی ویژه ای برای توسعه ظرفیت گردشگری طالقان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان طالقان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ابوذر زمان (آیت الله طالقانی)، گفت: ایجاد بیمارستان و مرکز درمانی پیشرفته جزء مطالبات جدی مردم طالقان بود که خوشبختانه امروز شاهد آغاز عملیات احداث این بیمارستان هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه مقرر شده این پروژه ظرف سه سال به نتیجه برسد، ادامه داد: ولی با نگاه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، تخصیص اعتبار مناسب و پیگیری مسؤولان این شهرستان امیدواریم زودتر از موعد مشخص شده شاهد بهره برداری از این بیمارستان باشیم.

شهبازی به آخرین وضعیت پروژه هشتگرد- طالقان اشاره کرد و افزود: در تلاشیم تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد و شاهد تردد خودروها از آن باشیم.

وی ظرفیت گردشگری شهرستان طالقان متعدد برشمرد و گفت: باید این ظرفیت در سطح استان و ملی معرفی و شناسانده شود، در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های ویژه ای برای توسعه گردشگری طالقان در نظر داریم که با تعامل با میراث فرهنگی و بر اساس اولویت اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول