اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدارس شهرستان‌های قرمز زنجان یک هفته تعطیل می‌شود

مدیر اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس شهرستان‌های قرمز استان به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

مدارس شهرستان‌های قرمز زنجان یک هفته تعطیل می‌شود

روح‌الله اوجاقلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت مدارس همانند بسیاری از بخش‌های دیگر منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

مدیر اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای اجرای بند نخست مصوبات بیست و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کووید ۱۹ مدارس شهرستان‌های قرمز استان زنجان تعطیل می‌شود، بیان کرد: این مدارس شامل مدارس نواحی یک و 2 و زنجانرود، شهرستان ابهر، ماهنشان و خرم‌دره است.

وی با بیان اینکه این تعطیلی به مدت یک هفته تا 23 تیرماه تعطیل خواهد بود، افزود: بر این اساس مدارس سایر مناطق استان دایر است.

اوجاقلو با اشاره به اینکه این تعطیلی شامل پیش دبستانی‌ها، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجه استان زنجان نیز می‌شود، تاکید کرد: آغاز مجددا فعالیت‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

مدیر اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: مدارس استان زنجان در این ایام میزبان اولیا و دانش‌آموزان برای انجام فرآیند ثبت‌نام است.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول