اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برگزاری طرح اوقات فراغت در ۱۳۰۰ مسجد تهران

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران گفت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و ۱۳۰۰ مسجد تهران مجری آن خواهند بود.

برگزاری طرح اوقات فراغت در ۱۳۰۰ مسجد تهران

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت این کانون‌های برای کودکان و نوجوانان اظهارداشت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری طرح اوقات فراغت در  ۱۳۰۰ مسجد تهران 

وی افزود: امسال این برنامه‌ها در ۱۳۰۰ مسجد تهران برگزار خواهد شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های امسال به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

قدیریان با اشاره به جزییات برنامه‌های امسال گفت: برنامه‌ها به صورت سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری طراحی شده است که هرکدام دارای رواق‌هایی هستند.

جزییات شبستان فرهنگ کانون‌های مساجد

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران با اشاره به رواق‌‌های شبستان فرهنگ در این برنامه‌ها گفت: شبستان فرهنگ با رویکرد قرآنی در بخش‌های نور، کتاب، رسانه، همدلی و دانش و در قالب‌های کلاس، همایش، نشست، محفل، حلقه، بازدید، مسابقه، نمایشگاه، شبکه‌های مجازی، تولید دانش و کارگاه قرآنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شبستان نوآوری نیز دو رواق پیگیری خواهد شد، گفت: کارآفرینی و فناوری دو محور برنامه‌ها در این بخش خواهند بود که در قالب‌های کارگاه، نمایشگاه، فروشگاه، ارائه طرح، کلاس، شبکه‌های مجازی دنبال خواهد شد.

رویکردهای هنری اوقات فراغت مسجدی‌ها

قدیریان با اشاره به رواق‌های در نظرگرفته شده برای شبستان هنر گفت: سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج در قالب‌های کلاس، کارگاه، تولید اثر، نمایشگاه و نشست برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های اوقات فراغت می‌توانند به کانون‌های مساجد استان تهران مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول