اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ارائه خدمات اداری در بوشهر منوط به استفاده مراجعان از ماسک شد

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابل کرونا گفت:استفاده کارکنان از ماسک در ادارات الزامی است و ارائه خدمات ادارات و دستگاه‌های اجرایی به مردم منوط به استفاده از ماسک است.

ارائه خدمات اداری در بوشهر منوط به استفاده مراجعان از ماسک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: چهار شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد و متاسفانه ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند صعودی دارد و این در حالی است که بستری‌ها و فوتی‌ها رو به افزایش است.

استاندار بوشهر گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تمام کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت آن کارمند اجاره ورود به اداره ندارد و غیبت می‌خورد.

وی از تعیین تیم‌های نظارتی برای بررسی در ادارات در استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از ماسک خبر داد و بیان کرد: تیم‌هایی برای بررسی وضعیت پوشش ماسک در ادارات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به استفاده کارکنان از ماسک داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول