اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان برای حفظ جایگاه دوم تلاش کند/ از نظر کارشناسی پرسپولیس قهرمان لیگ است

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: کسب جایگاه دوم و سهمیه آسیایی موفقیتی کم‌رنگ برای سپاهان است، پرسپولیس را باید قهرمان مسابقات بدانیم هر چند که هنوز روی کاغذ مسجل نیست.

سپاهان برای حفظ جایگاه دوم تلاش کند/ از نظر کارشناسی پرسپولیس قهرمان لیگ است

امراله سلطانی امروز‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص بازی سپاهان و سایپا اظهار داشت: بازی شب گذشته به دلیل بازی درگیرانه و فشرده سایپا با هدف گرفتن تک امتیاز، بی‌کیفیت بود؛ با نبودن کی‌روش استنلی سپاهان زهر لازم را برای خلق موقعیت و فرصت مناسبی برای گل زنی نداشت.

کارشناس فوتبال اصفهان با اشاره به این‌که عنصر اصلی برای ساختن یک تیم خوب بازیکنان با کیفیت است، گفت: نبود نورافکن و استنلی از دلایل نزول سطح تیم در فاز حمله بود؛ وضعیت جدول و بازی با تیم‌هایی که برای ماندن تلاش می‌کنند کار را برای تیم‌هایی مثل سپاهان سخت‌تر کرده و این رویه در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بی‌کیفیت خواندن ریتم و آهنگ بازی سپاهان به خصوص در حمله تصریح کرد: تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و شهر خودرو نباید نگاه خود را متمرکز به قهرمانی کنند، باید شرایط استثنایی حاصل شود تا یکی از این تیم‌ها قهرمان شود.

سلطانی افزود: با تجربه امیر قلعه‌نویی و مجموعه سپاهان حفظ جایگاه دوم و کسب سهمیه مستقیم آسیایی می‌تواند موفقیت کم رنگی برای سپاهان باشد و با نگاه کارشناسی، آماری و فنی پرسپولیس را باید قهرمان مسابقات بدانیم هر چند که هنوز روی کاغذ مسجل نیست.

کارشناس فوتبال اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: همه مدیران و متولیان باشگاه‌ها باید در مسیر کیفی‌سازی لیگ و ایجاد جذابیت برای بیننده به دور از حساسیت‌های تیمی و طرفداری حرکت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول