اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گروکشی پای نازل‌های CNG/بی‌خبری مسؤولان از خرابی دو هفته‌ای جایگاه بزرگ ساری

بزرگترین جایگاه CNG در ساری به مدت بیش از دو هفته خراب است و معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری اختلاف‌نظر پیمانکار و شهرداری را دلیل تعمیر نشدن نازل‌ها اعلام کرده است.

گروکشی  پای نازل‌های CNG/بی‌خبری مسؤولان از خرابی دو هفته‌ای جایگاه بزرگ ساری

خبرگزاری فارس مازندران ـ جاوید عباسی|صف طولانی از اتومبیل‌های که در جلوی جایگاه CNG انتهای معلم حکایت از خرابی هشت نازل این مجموعه دارد؛ مدت زمان خرابی این نازل‌ها به اذعان برخی رانندگان  بیشتر از دو هفته طول کشیده است.

از رده خارج شدن همزمان هشت نازل باعث ایجاد ترافیک شدید در محدوده انتهای خیابان معلم می‌شود و با توجه به تردد گردشگران در این فصل از سال این موضوع هم به افزایش ترافیک شدید در این منطقه دامن می‌زند.

 

کسبه این منطقه هم به دلیل ترافیک سنگین ماشین‌های در صف CNG با مشکل انسداد محورهای ورودی به محل کسب و کارشان مواجه شده و برخی مواقع نارضایتی‌های به همراه دارد.

برای پیگیری علت طولانی شدن تعمیر جایگاه CNG به دفتر مدیریت این جایگاه مراجعه کردم یکی از افرادی که خود را ملزم به پاسخگویی کرده درباره علت  از کار افتادن هشت جایگاه CNG در این محدوده کرده درباره مشکلات این جایگاه توضیحاتی داد.

 

موضوع از طریق متولیان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری پیگیری شد، در ابتدا  قرار بود که مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه‌ای درباره علت طولانی شدن تعمیر این جایگاه پاسخگو باشد اما به دلیل حضور مهمان در دفتر کارش این مسؤولیت را به معاون خویش که قبلا مدیر این همین مجموعه در شرکت بود واگذار کرد.

حسینعلی طالبی پس از طرح پرسش خبرنگار فارس که آیا از وضعیت خرابی طولانی مدت جایگاه CNG در انتهای خیابان معلم خبر دارید، پاسخ داد مگر این جایگاه درست نشده است...

وی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت این جایگاه درخواست کرد که با بررسی دقیق و پس در دریافت اطلاعات بیشتر را از وی بگیریم!

 مجددا طالبی از عدم همکاری شهرداری با پیمانکار صحبت به میان آورد و بحث تحریم‌ها و نبود قطعه را به کلی رد کرد و گفت: پیمانکار از شهرداری طلب دارد و اعلام کرده و هر وقت پول پرداخت شود نسبت به از سرگیری فعالیت جایگاه اقدام می‌شود.

معاون شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری قرار بود که مستنداتی درباره زمان اعلام تذکر به پیمانکار را در اختیار خبرنگار فارس قرار دهد که پس از دوبار پیگیری تلفنی وی پاسخگو نبوده است.

عدم اطلاع از گلایه‌های مردمی از افرادی که خودشان را مسؤول می‌دانند، جای بحث در این گزارش است که چرا مدیران این همه از مردم فاصله دارند، عدم اطلاع مدیر مربوطه در شرکت نفت منطقه‌ای ساری موضوع دیگر است که انتظار است ناظران و متولیان امر در استانداری مازندران به این موارد به صورت جدی توجه کنند و خواسته‌های مردمی که قابل رفع در استان است، جامعه عمل بپوشانند.

واقعا این موضوع زیبنده مردمی نیست که وقت و انرژی آنان صرف اختلاف مسؤولان مرتبط با مجری طرح شود...

در نهایت هم گروکشی از مردم برای رسیدن  خواسته‌های مالی موضوع دیگری است که انتظار است زمینه‌ای ایجاد شود تا وقت و زمان مردم قربانی اختلاف‌نظرها و کم‌کاری‌های نشود.

در پایان به مدیران استانی پیشنهاد می‌دهیم که برای تقویت نظارت درباره علت مشکلات موجود در جایگاه‌های CNG  خودروهای خود را به این سوخت هم  عادت بدهند تا دست‌کم در این بخش در کنار مردم باشند و به خاطر خودشان هم شده مسائل مردم را سریع‌تر پیگیری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول