اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب به ‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب به ‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در نشستی که با حضور اعضای هیأت رئیسه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب و رئیس بیمارستان این شهرستان برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه بهسازی و مقاوم‌سازی بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب را بررسی کرد.

وی اظهار داشت: فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: این بیمارستان دارای 126 تخت و بخش‌های مردان، زنان، زایمان، اطفال و نوزادان و بخش‌های Icu، ccu، pccu است.

مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا، بیش از هر زمان دیگری نیاز به فضای درمانی مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و بویژه بیماران مبتلا به کرونا وجود دارد و بهره‌برداری از این بیمارستان نقش مهمی در پذیرش بیماران اسلام آبادغرب و شهرستان‌های غرب استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با اتمام پروژه ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) و جانمایی MRI، سی.تی.اسکن، اکسیژن‌ساز و غربالگری سرطان در این بیمارستان، کار تجهیز آن نیز آغاز خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: برآورد تجهیزات مورد نیاز بیمارستان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول