اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳ روستای استان سمنان روستای بدون بیکار معرفی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سه روستای جودانه، محمدآباد و دهملا در استان سمنان به‌عنوان روستای بدون بیکار در کشور معرفی شد.

۳ روستای استان سمنان روستای بدون بیکار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در دیدار جمعی از شهرداران و دهیاران استان سمنان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: عمده خدمات موردنیاز مردم در شهرها و روستاها به دوش شهرداران و دهیاران قرار دارد و علی‌رغم اینکه سیستم مالی درآمد/هزینه بر شهرداری‌های ما حاکم است، خدمات مطلوب و مؤثری در حوزه مدیریت شهری اتفاق افتاد که مورد تأیید وزارت کشور نیز قرار گرفت.

وی بیان کرد: شهرداری‌های ما توانستند رتبه دوم جلب رضایتمندی مردم در سطح کشور را از آن خود کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: مردم خوب ما در استان سمنان، شایسته خدمات مطلوب بوده و در همین راستا و به‌واسطه اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مردم استان شهرنشین هستند، ۲۰ شهرداری فعال ما در استان وظیفه سنگینی بر دوش دارند؛ چراکه این مجموعه‌ها در تمام عرصه‌های زندگی مردم حضور مهم، مؤثر و سازنده دارند و این نقش خود را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه‌های جامعه نیز به‌خوبی ایفا می‌کنند.

فخری با بیان اینکه مقابله و مبارزه با کرونا بحث امروز جامعه است، گفت: معتقدیم که این بیماری نیز از آیات الهی است که باعث شده تا ما بیش از پیش به فطرت خود بازگردیم و قابل توجه است که شهرداری‌های ما در این حوزه از پیشگامان و در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند.

وی با اشاره به این مهم که علاقه به ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در وجود شهرداران، دهیاران و مجموعه کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ما وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا و شیوع آن، این عزیزان طی پنج ماه گذشته به‌صورت مستمر برای ورود به مسائل و مباحث و مبارزه با این بیماری در حالت آماده‌باش قرار داشتند و این تلاش شهرداران، دهیاران و تمامی کارکنان این مجموعه‌ها در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران دلسوز و زحمتکش ما، در تاریخ جاودانه و ثبت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه که ۲۵۷ دهیار در استان سمنان مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: به‌واسطه تلاش مطلوب، خدمات مؤثر و حضور سازنده، پویا و فعال دهیاران ما در سطح استان، امروز شاهدیم که سه روستای جودانه، محمدآباد و دهملا به‌عنوان روستای بدون بیکار در سطح کشور معرفی می‌شوند که این دستاورد ارزنده بسیار مهمی است.

انتهای پیام/74002/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول