اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ساخت مجموعه نمایشی در شبکه قرآن پس از حدود ۱۰ سال

«یکی بود، یکی نبود» عنوان مجموعه نمایشی است که بزودی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌‌شود.

ساخت مجموعه نمایشی در شبکه قرآن پس از حدود ۱۰ سال

به گزارش خبرگزاری فارس مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» توسط گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما در حال تولید است. پیش از این حدود ۱۰ سال شبکه قرآن و معارف سیما در ساخت سریال فعالیتی نداشت و قرار است بزودی گروه فیلم و سریال در این شبکه تشکیل شود.

«پرویز امیری» تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» گفت: این مجموعه تلویزیونی تلفیقی از عروسکی و رئال است و در آن بازیگران در کنار عروسک‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.

وی افزود: مجموعه عروسکی «یکی بود یکی نبود» قصه دو بچه است که پدربزرگ‌شان نویسنده کتاب کودک است و به طور ناخواسته بچه‌ها را وارد فضای قصه‌ها می‌کند.

وی ادامه داد: مرضیه منصوری کارگردان و نیوشا صدر نویسندگی «یکی بود یکی نبود» را به عهده دارند و بازیگرانی همچون مریم سعادت، حسین رفیعی، رامین ناصرنصیر، فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری و بازیگران کودک پرهام موحدیان و عسل شاکری در این مجموعه به ایفای نقش می‌‌پردازند، همچنین بنفشه بدیعی طراح عروسک و محمد اعلمی عروسک‌ساز از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» حضور دارند، همچنین این مجموعه در هر قسمت بازیگران مهمان دارد.

این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به علیرضا چنگیزی مدیر تولید، پیام حنفی سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز، حمید رحیم‌زاده مدیر فیلمبرداری، سامان شهامت مدیر صدابرداری، شبنم جمالی طراح دکور، مهتاره علیزاده طراح صحنه، نجمه خاتمی طراح لباس، بابک شعاعی طراح گریم، رویا بابا بیگی منشی صحنه، مجید شتی تدوینگر، عباس بیگدلی دستیار تهیه‌کننده اشاره کرد.

خاطر نشان می‌سازد یکی بود یکی نبود یک مجموعه نمایشی برای مقطع سنی کودک است که تولید آن از ولادت امام رضا علیه‌السلام آغاز شده و به زودی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول