اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

فدرر: برای فصل آینده 100 درصد آماده خواهم بود

تنیسور مطرح جهان اعلام کرد فصل آینده با آمادگی 100 درصد در مسابقات شرکت می‌کند.

فدرر: برای فصل آینده 100 درصد آماده خواهم بود

به گزارش خبرگزاری فارس، راجر فدرر تنیسور سوئیسی مطرح جهان و دارنده 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم امسال نمی‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این تنیسور مطرح جهان به دلیل جراحی زانو ادامه فصل را از دست داده اما وی تاکید دارد 100 درصد برای فصل آینده آماده خواهد بود. با این شرایط به نظر می‌رسد فدرر نمی‌تواند در مسابقات آزاد آمریکا و فرانسه هم حضور داشته باشد.

فدرر درباره شرایطش گفت: برای من شرایط بسیار خوبی بود چون مدت طولانی در سوئیس بودم. در 25 سال گذشته همیشه در حال مسافرت بودم و هیچ وقت 2 ماه را در خانه نمی‌ماندم. در حال حاضر 4 یا 5 ماه است که در سوئیس هستم و از این شرایط لذت می‌برم.

وی افزود: زندگی در سوئیس بسیار خوب است. من در 2 ماه گذشته جراحی زانو داشتم، مجبور شدم قدم به قدم بروم و کم کم ریکاوری کنم.

تنیسور مطرح جهان با اشاره به اینکه الان وضعیت بهتری دارد، خاطرنشان کرد: باید بگویم الان احساس بهتری دارم اما در حالتی نیستم که بتوانم تنیس بازی کنم. مطمئن هستم برای فصل آینده 100 درصد آماده خواهم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول