اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

کمیته استانی مسکن کارگری کشور با محوریت اتاق‌های تعاون راه‌اندازی شد

با ابلاغ معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به استانداران کشور، کمیته استانی مسکن کارگری با ریاست معاونان عمرانی استاندار و دبیری رئیس اتاق‌های تعاون در استان‌ها راه اندازی می‌شود.

کمیته استانی مسکن کارگری کشور با محوریت اتاق‌های تعاون راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، بر اساس تفاهم نامه اتاق تعاون ایران و وزارت راه و شهرسازی ساخت ۱۰۰هزار مسکن کارگری در جوار شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار می گیرد، پس از پایان فاز اول ساماندهی متقاضیان در محور صنعتی کاسپین (قزوین)، اشتهارد(البرز)، ایوان‌کی(تهران و سمنان)، ساماندهی همزمان در ۱۱ استان(زنجان، همدان ، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل، سمنان، مرکزی، خوزستان و قم) آغاز و دبیرخانه استانی راه اندازی شد.

براساس این ابلاغ، ریاست کمیته مسکن کارگری بر عهده معاونین عمرانی استاندار و دبیرکمیته نیز ریاست‌ اتاق تعاون استان‌ها است، همچنین مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان و مدیریت امور شعب بانک مسکن، بعنوان اعضا کمیته استانی هستند.

دبیرخانه ملی ساخت مسکن کارگری در اتاق تعاون ایران راه‌اندازی شده است و اتاق‌های تعاون به صورت کارگزار اقدام به ساماندهی متقاضیان و اجرای پروژه می‌کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول