اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جذب ۱۶۰سرباز معلم / باید در زمینه مهارت‌های حرفه‌ای آموزش آموزش و توانمند‌ شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از جذب ۱۶۰سرباز معلم و برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری برای توانمندسازی آن‌ها برای سال تحصیلی۹۹-۹۸ خبر داد.

جذب ۱۶۰سرباز معلم / باید در زمینه مهارت‌های حرفه‌ای آموزش  آموزش و توانمند‌ شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از ظرفیت سرباز معلم یکی دیگر از منابع جبران کمبود نیروی انسانی است که متناسب با رشته تحصیلی و گزینش در تمام ابعاد جسمی و روانی مطابق دستورالعملهای ابلاغی در قالب خدمت سربازی جذب سیستم آموزش و پرورش می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی و حساسیت امر تعلیم و تربیت، آموزش و توانمند‌سازی سرباز معلمان به ویژه در زمینه‌ روش‌های تدریس، روانشناسی کودک و نوجوان، مهارت‌های حرفه‌ای معلمی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: براین اساس ۹۶ ساعت دوره عمومی با عناوین آشنایی با تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان، آشنایی با تولید محتوای آموزشی، روش‌ها و فنون تدریس، آشنایی با نرم افزار شاد، آشنایی با محیط آموزشی و قوانین اجرایی مدرسه، ارزشیابی ،سنجش و پیشرفت تحصیلی به صورت غیرحضوری برای همه مقاطع و دوره‌های تخصصی حضوری برای سرباز معلمان ابتدایی در ۵ قطب، از ۱۰مرداد آغاز خواهد شد.

بهارلو در پایان تصریح کرد: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، نظارت مستمر توسط مدیران مدارس و سرگروه‌های آموزشی همچنین بازدید همتا در چهارچوب گروه‌های درس پژوهی با معلمان با سابقه برای استفاده از تجارب آن‌ها مورد تأکید است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول