اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

2 میلیون واحد مسکن مهر دارای آب و برق و فاضلاب هستند

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در طرح ملی مسکن مهر گفت: از مجموع حدود 2 میلیون 200 هزار واحد مسکن مهر هم اکنون بالغ بر 2 میلیون واحد دارای خدمات آب و برق و فاضلاب می‌باشند.

2 میلیون واحد مسکن مهر دارای آب و برق و فاضلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس 10 تیرماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس گفته بود: ما در حالی در کشور با مشکل تامین مسکن مواجهیم که 116 هزار مسکن مهر در کشور تنها منتظر انشعاب آب، برق و گاز هستند که این وضعیت نتیجه بی‌درایتی و سوء مدیریت است.

بنا براین گزارش، عبدالله سرتیپ‌زاده نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در طرح ملی مسکن مهر در این زمینه توضیحاتی ارائه داد.

وی عنوان کرد: در خصوص  خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس مبنی بر «116 هزار مسکن مهر فقط  منتظر  انشعابند»  به استحضار می‌رساند علی‌رغم کلیه مشکلات ناشی از تنگناهای مالی دولت محترم در سنوات گذشته از مجموع حدود 2 میلیون 200 هزار واحد مسکن مهر هم اکنون بالغ بر 2 میلیون واحد دارای خدمات آب و برق و فاضلاب می‌باشند که از این رغم یک میلیون و ششصد هزار واحد آن (80 درصد کل واحدها ) در دولت تدبیر و امید از این خدمات برخوردار شده‌اند‌.

در این جوابیه آمده است: انشعابات باقیمانده عمدتاُ مربوط به واحدهایی است که به جهت فقدان متقاضی و یا مسائل حقوقی امکان بهره بردای ندارند و البته آن‌ها نیز در سال جاری و در صورت تخصیص منابع مالی پیش بینی در قانون بودجه سال 1399 به یاری خداوند تکمیل و قابل بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول