اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در اصفهان

آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شد.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شد.

این نمایشگاه در وسعت ۸ هزار متر مربع و با حضور ۸۰ شرکت داخلی برپاشد؛ شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از ۱۰ استان اصفهان، گیلان، مازندران، تهران، البرز، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی و کردستان گردهم جمع شدند.

شرکت‌های فعال در بخش طراحی و تولید قطعات خودرو، واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو، ارائه خدمات آموزشی در زمینه خودرو و اپلیکشن‌های خدماتی خودرو در این نمایشگاه حاضر هستند.

 علی یارمحمدیان، پیرامون شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا و تحریم اقتصادی برگزاری نمایشگاه‌ها بسیار سخت است؛ با وجود شرایط موجود شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آغاز به فعالیت کرد؛ نکته بسیار مهم در خصوص این نمایشگاه این است که صرفاً بازدید کنندگان تخصصی اجازه حضور در نمایشگاه را دارند و ورود عموم برای این نمایشگاه‌ها بازگشایی نشده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در خصوص شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تصریح کرد: شرکت‌های فعال در زمینه‌ی طراحی قطعات خودرو، واردات و توزیع قطعات خودرو، خدمات آموزشی در زمینه خودرو و اپلیکیشن‌های خدماتی خودرو در این نمایشگاه حاضر هستند؛ تعداد استان‌های حاضر در نمایشگاه فعلی نسبت به دوره‌های قبلی افزایش یافته و یک روز نیز به مدت زمان برپایی نمایشگاه افزوده شد تا متخصصین بتوانند استفاده بهتری از نمایشگاه‌ها داشته باشند.

وی، در خصوص پروژه سالن جدید نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان ادامه داد: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و خوشبختانه در بخش تأسیسات نیز اقلام مورد نیاز سال گذشته خریداری شد، بیش از ۱۵۰ قرارداد با پیمانکاران مختلف برای احداث نمایشگاه اصفهان منعقد شد؛ امیدواریم تا ۴ ماه آینده شاهد بهره‌ برداری از این پروژه باشیم، ۱۵۹ میلیارد تومان جهت احداث این پروژه پیش‌بینی شده بود ولی به دلیل نوسانات ارز  امیدوارم با صرفه‌جویی های انجام شده با بودجه حدود ۲۰۰ میلیارد این پروژه را به اتمام برسانیم.

یارمحمدیان، در خصوص اینکه پس از افتتاح محل جدید نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان، وضعیت ساختمان فعلی نمایشگاه‌‌ها به شکل خواهد بود اذعان داشت: هنوز تصمیم نهایی برای این موضوع اتخاذ نشده است، شرکت نمایشگاه‌‌ها دو سهام دار بزرگ به نام شهرداری اصفهان و اتاق بازرگانی دارد که باید در خصوص مجموعه فعلی نمایشگاه‌ها به یک جمع بندی کلی دست یابیم؛ موضوعی که مشخص است پس از افتتاح ساختمان جدید دیگر نمایشگاهی در محل فعلی برگزار نخواهد شد.

 


به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در فضای آزاد مرکز نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شد.

شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو از ۱۶ لغایت ۲۰ تیرماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان تخصصی خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول