اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آسفالت‌ریزی ۱۳۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر اصلی شاهرود

شهردار شاهرود گفت: تاکنون ۱۳۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر اصلی این شهر آسفالت‌ریزی شده است.

آسفالت‌ریزی ۱۳۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر اصلی شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا حاجی‌محمدعلی عصر امروز در بازدید میدانی از عملیات آسفالت‌ریزی خیابان ۲۲ بهمن شاهرود با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۸۰ تن آسفالت در سه ماه نخست سال جاری استفاده شده است، اظهار کرد: این پروژه همچنان باقدرت در شهر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت معابر شهری شاهرود به‌صورت گسترده در حال انجام است، گفت: پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی حدفاصل ابتدای خیابان شهربانی تا ابتدای خیابان ابن سینا (خیابان ۲۲ بهمن) شاهرود انجام شده است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه تاکنون ۱۳۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع در معابر اصلی این شهر آسفالت‌ریزی انجام شده است، عنوان کرد: ۴۵۰ تن آسفالت در عملیات لکه‌گیری‌ها، آسفالت کوچه‌ها و نوارهای حفاری این شهر در سه ماه اول سال جاری مصرف شده است.

حاجی‌محمدعلی اضافه کرد: با توجه به توسعه روزافزون شهرها و خدمات شهری، اهمیت رفاه حال شهروندان باید بیش از پیش موردتوجه مسؤولان قرار گیرد.

وی افزود: افزایش خودروها در شهرها سبب رشد بیشتر ترافیک شده است و برای کاهش آن باید به گسترش حمل و نقل عمومی، اجرای قوانین و مقررات، مشارکت جامعه و فرهنگ‌سازی توجه داشت و پرداختن به این موضوع به رفع مشکل ترافیک کمک شایانی می‌کند.

شهردار شاهرود خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های ضروری برای توسعه حمل و نقل عمومی می‌توان حجم ترافیک درون شهری را تا حد زیادی کم کرد و با فرهنگ‌سازی و آموزش مردم می‌توان شرایط استفاده صحیح از بخش حمل و نقل عمومی را فراهم کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول