اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت حرکات هنجارشکنانه در ایلام

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، در پی حرکات هنجار شکانه نفراتی در سطح شهر ایلام بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرده است.

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت حرکات هنجارشکنانه در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در پی حرکات هنجار شکانه نفراتی در سطح شهر ایلام بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کردند: حرکت هنجار شکنانه و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک دختر جوان به همراه گروه موسیقی محلی، خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام را جریحه‌دار کرده است.

 بر خود لازم می‌دانیم که این حرکات زشت، ضد فرهنگی و ضد دینی در استانی که در دامن پاک زنان با عفت و با حیای آن تعداد سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است را محکوم کنیم.

در همین راستا و به دنبال فعال شدن گروه‌های موسیقی محلی، بی‌حرمتی، رقص و پایکوبی و همچنین مطالبات عمومی و دغدغه‌های امت حزب الله، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بار دیگر ضمن محکومیت شدید این اقدام ناشایست و هنجارشکن، از نیروی انتظامی و دادستان مرکز استان خواستار برخورد قاطع با مسببان، عوامل پشت پرده و هتاکان به مقدسات دینی است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نسبت به اهمال و سهل انگاری دستگاه‌های مربوطه، حق مطالبه گری را برای خود محفوظ میداند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول