اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تکذیب سرقت مسلحانه در کنگان / خودروی 4 میلیاردی بنز توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان وقوع سرقت مسلحانه در این شهرستان را تکذیب کرد.

تکذیب سرقت مسلحانه در کنگان / خودروی 4 میلیاردی بنز توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، طی چند روز اخیر در شهر کنگان حوادثی از قبیل سرقت رخ‌داده است که نگرانی‌هایی برای شهروندان ایجاد کرده است. برخی از افراد از این فرصت استفاده کرده و برای تشویش اذهان عمومی اقدام به نشر اکاذیب و شایعه‌پراکنی کردند.

امروز فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر سرقت از منازل در شهر کنگان با استفاده از اسلحه منتشرشده است که موجب شد خبرنگار خبرگزاری فارس پیگیر صحت یا کذب این ماجرا شود.

سرهنگ رهام رضایی ضمن تکذیب محتوای این فایل صوتی، اظهار داشت: هیچ‌گونه سرقت مسلحانه با روش تماس با صاحب‌منزل و ورود با تهدید به داخل منزل صورت نگرفته و این موضوع صحت ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: طی روزهای گذشته چند سرقت عادی در این شهرستان به وقوع پیوسته که پلیس با استفاده از آثار و سرنخ‌های به‌جای مانده در صحنه‌های سرقت در حال پیگیری برای شناسایی و دستگیری سارقان می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه انتشار این فایل صوتی باعث تشویش اذهان عمومی شده است، گفت: کارشناسان پلیس فتا در حال شناسایی و دستگیری عامل انتشار این فایل صوتی در فضای مجازی هستند. 

رضایی در خصوص توقیف خودروی چهار میلیاردی در بوشهر اظهار داشت: مأموران پلیس‌راه کنگان- بوشهر در محور خروجی این شهرستان، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری، به یک دستگاه خودرو بنز اس 500 مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: مأموران با توجه به اینکه راننده از ارائه مدارک خودرو و هویتی خود امتناع کرده، خودرو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با استعلام به‌عمل‌آمده از سامانه شماره‌گذاری، مشخص شد خودرو توقیف‌شده فاقد سابقه می‌باشد و پلاک نصب‌شده بر روی خودرو نیز جعلی بوده و متعلق به یک خودرو دیگر است.

سرهنگ رضایی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودرو کشف‌شده را 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول