اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه علمای مسلمانان:سکوت در برابر اشغالگری اسرائیل خیانت است

اتحادیه جهانی علمای مسلمانان سازش با اشغالگران یا کوتاه آمدن از هر وجب از خاک اشغالی فلسطین را حرام شرعی خواند و تاکید کرد که اسرائیل فقط زبان رویارویی را می‌فهمد.

اتحادیه علمای مسلمانان:سکوت در برابر اشغالگری اسرائیل خیانت است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی علمای مسلمانان سکوت در برابر نقشه رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطق وسیعی از کرانه باختری را به مثابه «خیانت» خواند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، این اتحادیه در بیانیه‌ای اعلام کرد:« سکوت در برابر غصب اراضی جدید فلسطین توسط رژیم اشغالگر اسرائیل خیانتی جدید است.»

بر اساس این بیانیه، اگر این سلطه گری جدید اشغالگران به نتیجه برسد دنیا هیچ احترامی برای هیچ مرجعیت سازمان ملل قائل نیست و دنیا را هرج و مرجی ویرانگر فرامی‌گیرد به خصوص که کشور بزرگ آمریکا هم حامی الحاق و غصب اراضی اشغالی است و این غصب و چپاول خاک فلسطین، امنیت و صلح بین المللی را تهدید می‌کند، بنابراین همه باید با آن مبارزه کنند.

اتحادیه جهانی علمای مسلمانان همبستگی واقعی جهان اسلام با فلسطین از طریق لغو همه توافقات با رژیم اشغالگر را خواستار شد و گفت: «اسرائیل هیچ ارزشی برای توافقات و قوانین بین المللی قائل نیست و تنها زبان بازدارندگی و رویاروی را می‌فهمد».

این اتحادیه همچنین از جهان آزاد و نهادهای بین المللی وحقوقی خواست علیه این نقض آشکار همه ارزش‌ها و قوانین بین الملی بایستند.

در این بیانیه آمده است: «سازش با اشغالگران یا کوتاه آمدن از هر وجب از خاک اشغالی فلسطین حرام شرعی است و جنایتی در حق نسل‌های عربی و اسلامی است و خداوند متعال هر کسی را که در این قضیه کوتاهی کند بازخواست خواهد کرد».

انتهای پیام/.الهام موذنی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول