اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مشاور سابق کالدرون به حکم فیفا: آماده هرگونه همکاری با پرسپولیس هستم

مشاور سابق کالدرون گفت: پس از صدور حکم محکومیت پرسپولیس در پرونده کالدرون آماده هرگونه همکاری با این باشگاه هستم.

واکنش مشاور سابق کالدرون به حکم فیفا: آماده هرگونه همکاری با پرسپولیس هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته تعیین وضعیت فیفا پس از بررسی پرونده شکایت گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه در نهایت صدرنشین لیگ برتر ایران را به پرداخت مبلغ ۷۴۵ هزار دلار به آنها پرداخت کرده است. البته باشگاه پرسپولیس هنوز رسما به این حکم واکنشی نشان نداده است.

طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس باید 579 هزار و پانصد هزار دلار معادل باقی مانده قرارداد مربی آرژانتینی و حق دادرسی را پرداخت کند.

همچنین خواکین و اینیگو والنسیا هم باید طبق این حکم به ترتیب 95 هزار و 380  و 70 هزار و 400 دلار از پرسپولیس دریافت کنند.

در این خصوص  محمد کاظمی، مشاور ایرانی سابق گابریل کالدرون به خبرنگار فارس اظهار داشت: من از جزئیات حکم اطلاع دقیقی ندارم.کالدرون این پرونده را از طریق یک خانم وکیل سوئیسی که در دنیا چهره شناخته شد‌ه‌ای است، پیگیری کرد.

وی که تمایل زیادی درباره اعلام نظر درباره این حکم نداشت، در ادامه تصریح کرد: درباره این حکم مدیران وقت پرسپولیس که منجر شدند این قرارداد بی دلیل و با تاخیر در پرداخت فسخ شود، هزینه مجددی به پرسپولیس تحمیل شود و زمینه  توافق را در زمانی که دلار قیمت ارزان تری داشت فراهم نکردند باید پاسخگو باشند. به قول آن نماینده مجلس مبنی بر اینکه پول مارک ویلموتس را باید افرادی که با سرمربی سابق تیم ملی قرارداد بسته و این قرارداد را امضاء کرده اند پرداخت کنند اکنون هم مدیران سابق پرسپولیس باید پاسخگوی مبلغ کلانی باشند که باید به کالدرون و دستیارانش پرداخت شود.

کاظمی تصریح کرد: با این تفاسیر به عنوان یک ایرانی آماده هرگونه همکاری با باشگاه پرسپولیس در حل این موضوع هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول