اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۱۷ هکتار از اراضی ملی در بخش کهریزک آزادسازی شد

۲۱۷ هکتار از اراضی بخش کهریزک شهرستان ری آزادسازی و به اراضی ملی بازگردانده شد.

۲۱۷ هکتار از اراضی ملی در بخش کهریزک آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، امین بابایی بخشدار کهریزک عصر امروز در حاشیه آزادسازی اراضی ملی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای احکام قضایی و برخورد با متخلفانی که با دست اندازی به اراضی ملی اقدام به تغییر کاربری این اراضی می‌کنند، امروز با همکاری اداره منابع طبیعی، مسؤولان قضایی و نیروی انتظامی حدود ۲۱۷ هکتار از اراضی روستای چمبورک منطقه سعید آباد بخش کهریزک آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه این متخلفان مجوزی را برای تغییر کاربری ۵هکتار از این اراضی برای تهیه و تولید کود کمپوست اخذ کرده بودند، افزود: این افراد با سوءاستفاده از غفلت مدیران و مسؤولان در ایام  شیوع ویروس کرونا اقدام به تصرف ۲۱۷ هکتار از اراضی بخش کهریزک کرده بودند که پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط دستگاه قضایی و با پیگری بخشداری کهریزک این اراضی به منابع ملی بازگردانده شد.

بخشدار کهریزک با تأکید بر حفاظت از اراضی ملی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت وساز‌های غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به بهانه‌های گوناگون به شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول