اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

21 میلیارد ریال برای ارتباطات سیار دهگلان سرمایه‌گذاری شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱میلیارد ریال برای ارتقاء ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان سرمایه‌گذاری شده است.

21 میلیارد ریال برای ارتباطات سیار دهگلان سرمایه‌گذاری شد

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در بخش ارتباطات سیار و بهره‌مند شدن مشتریان از سرویس‌های باکیفیت‌تر مخابراتی در شهرستان دهگلان، از ابتدای امسال ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سیستم‌های مخابراتی و توسعه زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت‌تر در شهرستان‌ها یکی از اولویت‌های کاری منطقه است، افزود: در همین راستا و بر اساس بررسی و پیگیری‌های انجام شده، ارتقاء سیستم‌های مخابراتی در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان به عنوان یکی از اولویت‌ها صورت گرفت که بهبود کیفیت خدمات در این حوزه را به دنبال داشته است.

وی به تعداد سایت‌های همراه اول در شهرستان دهگلان اشاره داشت و گفت: تعداد 21 سایت دارای تکنولوژی 2G، 14 سایت تکنولوژی 3G و 13 سایت 4G در این شهرستان وجود دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: ارتقاء سایت‌های همراه اول به لحاظ فنی با تلاش همکاران منطقه با هدف ارائه خدمات با کیفیت و در خور مشتریان و رعایت اصل مشتری‌مداری در شهرستان دهگلان صورت گرفت.

فعال بودن 31 هزار و 895 شماره تلفن همراه در دهگلان

حکمت اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 31 هزار و 895 شماره تلفن همراه در شهرستان دهگلان در قالب شماره‌های اعتباری و دائمی مشغول بکار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به کابلکشی فیبر نوری در این شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کابلکشی 28.187 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان دهگلان اجرا شده است که شرایط استفاده و بهره‌مندی مشتریان را از جدیدترین تکنولوژی مخابراتی فراهم می‌سازد.

حکمت همچنین تعداد پورت های منصوبه ADSL را درشهرستان دهگلان پنج هزار و 472 پورت اعلام کرد و افزود: از این آمار، سه هزار و 446 پورت آن به متقاضیان واگذار شده و مخابرات منطقه آمادگی لازم برای واگذاری پورت های جدید به متقضایان را دارد.

وی ابراز داشت: خدمات تلفن ثابت به عنوان اولین سرویس مخابراتی همچنان با استقبال مشتریان این شهرستان روبرو است که تعداد 17 هزار و 488 شماره منصوبه و فعال بودن 15 هزار و 562 شماره آن با ضریب نفوذ 24.19 درصد گویای این مهم است.

وی خدمات و ارتباطات مخابراتی در روستاهای شهرستان دهگلان را تشریح و اضافه کرد: از تعداد 105 روستای دارای سکنه، تعداد 102 روستا دارای ارتباطات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه،ADSL و دفاتر ICT روستایی هستند که نگاه ویژه مخابرات منطقه نسبت به توسعه زیرساخت های مخابراتی در روستاها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول