اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بنای ویژه‌ای برای محل استقرار امام در بهشت زهرا(س) ایجاد شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای محل استقرار امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) بنایی ویژه‌تری به یادبود آن حضور تاریخی و باشکوه ایجاد تا یاد و خاطره آن ایام گرامی داشته شود.

بنای ویژه‌ای برای محل استقرار امام در بهشت زهرا(س) ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عصر دوشنبه در دیدار با مدیران و مسؤولان ارشد سازمان بهشت زهرا(س) که در دفتر آستان برگزار شد، اظهار کرد: بحران‌هایی که در این مقطع از تاریخ معاصر اعم از جنگ و حوادث مختلف در کشور رخ داده است، شرایط خاص و احتمالا غیر قابل تکراری را رقم زده که می‌توان با بهره گیری از تجربیات ارائه خدمت به مردم در سازمان بهشت زهرا (س) در پنجاه سال گذشته، الگوی عملی را  برای آیندگان در پنجاه سال دوم تأسیس این سازمان پایه گذاری کرد.

وی با بیان اینکه که بهشت زهرا(س) قبل از انقلاب و حضور امام نیز مرکزی بود برای شعار رهایی آن‌ها بر ضد رژیم شاه، افزود: شایسته است در محل استقرار امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) بنایی ویژه‌تر برای یادبود آن حضور تاریخی و باشکوه ایجاد تا یاد و خاطره آن ایام گرامی داشته شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تأکید بر برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی میان آستان مقدس و سازمان بهشت زهرا(س)، ادامه داد: با توجه به اینکه این آستان به عنوان یکی از مراکز فرهنگی کشور و سازمان بهشت زهرا(س) نیز در ایام زیادی از سال شاهد حضور اقشار مختلف مردم هستند لذا باید این هماهنگی صورت پذیرد تا از این ظرفیت در جهت ارتقاء سطح فرهنگی جامعه استفاده شود.

آیت الله ری شهری تصریح کرد: پنجاه سالگی سازمان بهشت زهرا(س) می‌تواند به دلیل حوادثی که در این مکان اتفاق افتاده، از رویدادهای مهم انقلاب اسلامی باشد چرا که این حوادث می‌تواند تابلویی برای آیندگان باشد و بر همین اساس باید برنامه‌هایی برای پنجاهمین سالروز تأسیس این مرکز تهیه و تدارک دیده شود تا در قالب کتاب، فیلم و سایر موارد این حوادث سرنوشت ساز مانند حضور معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) به جهانیان نمایش داده شود.

وی در پایان با گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس بهشت زهرا(س) گفت: یکی از سخت‌ترین مشاغل که از واجبات کفایی بوده انجام امور مربوط به قبرستان‌ها در کلانشهرهای بزرگ است و نیز از جمله کارهای بسیار سنگینی به شمار می‌رود که وقتی انسان در میدان عمل قرار می‌گیرد متوجه آن می‌شود، البته در این میان ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و توجه به توقعات آن‌ها نیز مشکل دیگری برای سازمان است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول