اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تشکیل 367 هزار پرونده الکترونیک در شعب تامین اجتماعی قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: پرونده الکترونیک برای تمام 367هزار بیمه‌شدگان این سازمان در مجموعه شعب تامین اجتماعی قم تشکیل‌شده است.

تشکیل 367 هزار پرونده الکترونیک در شعب تامین اجتماعی قم

علی‌اصغر دادخواه امرزو در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: الکترونیکی شدن پرونده بیمه‌شدگان تامین اجتماعی یکی از برنامه‌های بسیار مهم این سازمان است که در استان قم با موفقیت عملیاتی گردید.

وی ادامه داد: پرونده بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ماحصل یک عمر اشتغال و پرداخت حق بیمه است و باید اوراق آن حفظ و نگهداری شود. وقتی‌که چندین سال و چند دهه این اوراق نگهداری شود این اسناد ممکن است که آسیب ببینند و یا قابل‌خواندن نباشند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از چند سال قبل برای الکترونیکی کردن سوابق اقدام‌هایی را در دست انجام دارد، ادامه داد: تمام بیمه‌شدگانی که جدیدا ثبت‌نام می‌شوند همگی دارای پرونده الکترونیکی هستند و دیگر پرونده کاغذی برای آن‌ها تشکیل نمی‌شود.

دادخواه افزود: افرادی نیز که از قدیم بیمه‌ شده بوده‌اند و دارای پرونده‌های کاغذی هستند، تبدیل پرونده کاغذی به الکترونیکی برای آنان به اتمام رسیده است.

وی اظهار داشت: تمام کسانی که احتیاج به اوراق پرونده دارند به پرونده الکترونیک دسترسی دارند و نیازی نیست که جابجایی پرونده انجام شود.

وی با بیان اینکه حدود 62 درصد جمعیت استان قم زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند افزود: به‌طور میانگین ماهانه رقمی بالغ ‌بر 200 میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی در قم هزینه می‌شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول