اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در آزمایش ژنتیک و مراکز مشاوره

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین این مجموعه را جوان و دارای ویژگی‌های مؤثر منطبق بر گام دوم انقلاب معرفی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند در حوزه‌های آزمایش ژنتیک، درمان و مراکز تخصصی مشاور خانواده به سازمان بهزیستی یاری برساند.

همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در آزمایش ژنتیک و مراکز مشاوره

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین با مدیر کل بهزیستی دیدار و گفت و گو کرد.

فرشاد پیله‌چی رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین در این دیدار با استقبال از پیشنهادات مطرح شده گفت: مجموعۀ جهاددانشگاهی استان قزوین آماده هرگونه همکاری با بهزیستی استان جهت خدمت به مردم است.

وی دسترسی به دانش فنی جهاد دانشگاهی کشور را یکی از ویژگی‌های واحدهای جهاد دانشگاهی دانست و عنوان کرد: اگر در زمینه‌های علمی و فنی مانند زمینه ژنتیکی دستاوردی وجود داشته باشد، واحدهای جهاد دانشگاهی در هر بخشی از کشور به این دانس فنی متصل هستند و قابلیت استفاده از آن وجود دارد.

پیله‌چی جهاد دانشگاهی را مجموعه‌ای جوان و دارای ویژگی‌های مؤثر منطبق بر گام دوم انقلاب معرفی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند در حوزه‌های آزمایش ژنتیک، درمان و مراکز تخصصی مشاور خانواده به سازمان بهزیستی یاری برساند.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی نیز در این دیدار ضمن دعوت از جهاددانشگاهی جهت ورود به موضوع آزمایشگاه ژنتیک و مرکز تخصصی مشاوره خانواده، گفت: استفاده از تجربیات جهاددانشگاهی استان در این موضوعات گرانبها و ارزشمند است و ما می‌خواهیم که در این زمینه‌ها همکاری دوجانبه شکل بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول