اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید دوباره فتح و حماس بر عزم راسخ برای پایان اختلافات در فلسطین

دو تن از اعضای ارشد جنبش‌های فتح و حماس با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کردند، تصمیم برای پایان دادن به اختلافات فلسطینی جدی است.

تأکید دوباره فتح و حماس بر عزم راسخ برای پایان اختلافات در فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد حلس» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در یک دیدار مشترک در تلویزیون رسمی فلسطین اعلام کردند، اختلافات فلسطینی باید از بین برود.

بر اساس این گزارش، آنها گفتند: اختلافات، میراثی سنگین برای ملت فلسطین است و برای پایان دادن به آن کار خواهد شد حال هر بهایی داشته باشد.

بدران ضمن اعلام اینکه حماس گام‌های آشتی به سوی فتح را خواهد برداشت، افزود: برای ایجاد تحرکاتی مشترک در مقابله با اشغالگر کار خواهیم کرد، می‌دانیم که ملت فلسطین شک‌های بسیاری درباره تحقق آشتی دارد و کنفرانس مشترک فتح و حماس نیاز به گام‌های دیگری نیز دارد. تماس‌ها و دیدارهای روزانه‌ بسیاری قبل از کنفرانس خبری مشترک انجام شده است.

وی تأکید کرد، این اقدام نتیجه درک سران فتح و حماس درباره خطرناک بودن این مرحله است و باید گام‌های حقیقی و جدی در این زمینه برداشته شود.

بدران در ادامه گفت، این بار سعی بر برداشتن گام‌های عملی و ایجاد اعتمادسازی با مردم چه در کرانه باختری و چه در نوار غزه است.

حلس هم اعلام کرد: با مسأله‌ای مورد توافق (گفت‌وگو) با حماس را آغاز کرده‌ایم و مسأله مذکور آن است که چگونه با طرح «دونالد ترامپ» (معامله قرن) و «الحاق» مقابله کنیم؛ چشم‌انداز ما رسیدن به وحدت کامل فلسطینی است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی فتح هفته گذشته در کنفرانسی مشترک از آغاز کار ملی برای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری خبر داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول