اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دوره آموزشی تجهیزات دفاعی ویژه محیط‌بانان استان مرکزی برگزار شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی از برگزاری دوره آموزشی اسلحه شناسی ویژه محیط بانان استان خبر داد.

دوره آموزشی تجهیزات دفاعی ویژه محیط‌بانان استان مرکزی برگزار شد

 عباس جودکی در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در اراک گفت: دوره آموزشی تجهیزات دفاعی ویژه محیط‌بانان با همکاری فرماندهی  پدافند غیرعامل  42 قدر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک و با حضور 40 محیط‌بان از سراسر استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای آمادگی دفاعی و عملیاتی ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مواجهه با حوادث احتمالی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست و تسلط آنان به قوانین مرتبط با بکارگیری سلاح ذکر کرد. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی اظهار داشت: محیط بانان در این دوره طی آموزش تئوری و عملی، ضمن آموزش اصول کار با سلاح سازمانی و آموزش تیراندازی در میدان تیر، با قوانین بکارگیری سلاح، چگونگی تیر اندازی، نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح آشنا شدند.

جودکی بر نقش آموزش و تداوم دوره‌ های آموزشی برای محیط بانان به  منظور پایش و رصد هرچه بهتر و بیشتر مناطق تحت مدیریت و ارتقا ضریب حفاظتی مناطق، اشاره کرد و افزود: نظر به حضور محیط بانان در عرصه‌های طبیعی استان و حوادثی که روزانه با آن مواجهند برگزاری این قبیل دوره‌ها ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول