اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بارانی: به هر که می‌خواهند جام بدهند/کسی در فدراسیون نیست که تصمیم اساسی بگیرد؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: نمی‌دانم برگزاری مسابقات چه ارزشی داشت و پشت این قضیه چیست؟ امیدوارم بفهمیم.

بارانی: به هر که می‌خواهند جام بدهند/کسی در فدراسیون نیست که تصمیم اساسی بگیرد؟

مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال و حضور این تیم در مرحله پلی آف عنوان کرد: وضعیت اهواز قرمز است. فدراسیون قرار شد برنامه را زمانی اعلام کند که اوضاع کمی بهتر باشد نه که حالا آمار فوتی‌ها به ۱۶۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته بعد از اعلان برنامه به سرپرست تیم گفتم که آمار بگیرد اگر اجازه می‌دهند تمرینات را شروع کنیم اما بعد از نامه نگاری های مختلف این اجازه به ما داده نشد چرا که اماکن تعطیل است و شرایط تمرین نداریم.

سرمربی شرکت ملی حفاری با اشاره به اتفاقات بازی فولاد و استقلال در لیگ برتر مردان، تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که برای تیم فوتبال فولاد و استقلال افتاد نمی‌دانم آیا جان ورزشکاران مهم نیست؟ کسی پیدا نمی شود که یک تصمیم اساسی بگیرد؟ برگزاری مسابقات چه ارزشی دارد؟

بارانی درباره اینکه آیا شما از حضور در پلی آف انصراف می دهید خاطرنشان کرد: تا جایی که در توانم باشد رایزنی می‌کنیم؛ ما به فدراسیون نامه زدیم و گفتیم با این اوضاع نمی‌توانیم میزبان شویم، اگر فدراسیون می‌تواند مجوز بگیرد مشکلی نداریم. من حتی دیدم برخی از فدراسیون‌ها مسابقات خود را ناتمام گذاشته و لیگ‌ها را تعطیل کرده‌اند. آیا کسی پیدا نمی شود در فدراسیون تصمیم اساسی بگیرد؟

وی با اشاره به اینکه حق این تیم قهرمانی لیگ برتر است عنوان کرد: ما تا لحظه آخر در صدر بودیم. اینکه برخی می‌گویند انرژی خود را برای پلی آف گذاشته و بازیکن مصدوم داشتند باید بگویم این موضوع را قبول ندارم. مگر ما بازیکن مصدوم نداشتیم؟ حالا به هر که می‌خواهند جام بدهند. استقلال و فولاد با این همه امکانات چند نمونه مثبت کرونا داشتند. همین گونه است که آمار بالا می‌رود. نمی‌دانم چه چیزی پشت قضیه است امیدوارم بفهمیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول