اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ملکی: صدیقی پیشینه موفقی در ووشو دارد

مدیر تیم‌های ملی ووشو، گفت: امیر صدیقی به واسطه سال‌ها حضور در ووشو مورد حمایت بزرگان این رشته بود.

ملکی: صدیقی پیشینه موفقی در ووشو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس،مجید ملکی در خصوص انتخاب امیر صدیقی بعنوان رئیس فدراسیون ووشو، اظهار داشت: پس از سیزده سال که علی‌نژاد در فدراسیون ووشو بسیار موفقیت‌ عمل کرد، اکنون صدیقی به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم او در چهار سالی که در پیش دارد بتواند ادامه‌دهنده راه علی‌نژاد باشد، هر چند که تکرار موفقیت‌های گذشته بسیار سخت است.

وی افزود: ارزیابی و برداشت من این است که انتخابات خوب و سالمی برگزار شد و ان‌شاالله نتیجه این انتخابات برای تمام ووشو کاران خوب باشد.

مدیر تیم‌های ملی ووشو که با روابط عمومی فدراسیون ووشو گفتگو داشت، در خصوص اینکه بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان تصمیم به حمایت از صدیقی گرفته بودند،خاطرنشان کرد: صدیقی در دوازده سال اخیر در سمت‌های مختلف در کنار فدراسیون ووشو بوده و شناختی که خانواده ووشو از او داشتند در انتخابش به عنوان رییس تاثیرگذار بود. حمایت قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیئت‌های استانی بیانگر سابقه خوب رییس جدید فدراسیون ووشو در این رشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول