اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف مانع بازداشت یک متهم شد

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف ضمن بازدید سرزده از مجتمع 12 و 13 تهران، موفق به اخذ رضایت شاکی یک پرونده و آزادی متهم پرونده شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف مانع بازداشت یک متهم شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف در بازدید سرزده که از مجتمع  12 و 13 تهران که از بزرگ‌ترین مجتمع‌های شورای حل اختلاف کشور نیز محسوب می‌شود، در جریان رسیدگی برخی پرونده‌ها قرار گرفت.

در این بازدید دو ساعته، معایب و محاسن کار مجتمع مذکور توسط تیم بازرسی که قبل از حضور رئیس مرکز به صورت نامحسوس در شعب مجتمع مستقر بودند، سنجیده و گزارشی از روند و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها و تکریم ارباب رجوع ارائه شد.

صادقی در این بازدید به صورت مستقیم و رو در رو با مراجعان دیدار کرد و در روند چگونگی رسیدگی قرار گرفت.

در ادامه رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با حضور در بعضی شعبات صلحی به صورت  مستقیم در جلسه سازش دو پرونده شرکت کرد که منجر به سازش شد.

در جریان این بازدید فردی دستبند به دست در حال رفتن به بازداشتگاه بود که با صحبت صادقی با شاکی پرونده، منجر به گرفتن رضایت و آزادی فرد مذکور شد.

همچنین در پرونده دیگری که موجر و مستاجر درگیر بودند و هیچ یک از موضع خود کوتاه نمی‌آمدند با حضور رئیس مرکز توسعه حل اختلاف و صحبت و پیگیری وی منجر به سازش طرفین شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول