اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خرید تضمینی 46 هزار تن گندم از کشاورزان اسلام‌آباد غرب

مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آباد غرب گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 46 هزار تن گندم توسط 9 مرکز خرید گندم در اسلام‌آباد غرب خریداری شده است.

خرید تضمینی 46 هزار تن گندم از کشاورزان اسلام‌آباد غرب

کامرام کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اعلام اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون 46 هزار تن گندم توسط 9مرکز خرید گندم در اسلام آباد غرب خریداری شده است، اظهار داشت: اداره غله شهرستان به عنوان کارگزار دولت با نظارت بر مراکز خرید، محصول تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کند تا آنان بدون دغدغه در کمترین زمان محصول خود را تحویل و هزینه آن را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح شهرستان و برای استمرار چرخه تولید این محصول، از ابتدای فصل برداشت گندم 9 مرکز خرید زیر نظر اداره غله شهرستان اقدام به خرید تضمینی گندم از کشاورزان کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آباد غرب بیان کرد: گندم خریداری‌ شده با توجه به کیفیت و میزان سن‌زدگی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی  در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در مدت زمان خرید استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذی‌حساب، مسؤول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در تمامی مراکز خرید الزامی است.

کریمی در پایان، خاطرنشان کرد: به کمک بانک کشاورزی شهرستان شعبه مرکزی و حمیل از ابتدای فصل برداشت تا کنون تا یازدهم تیرماه تمامی مطالبات گندمکاران شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول