اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در مجتمع آموزشی شهید نامجوی

به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) جشن بزرگ کرامت ویژه فراگیران آموزشی در مجتمع امیر سرلشگر نامجوی برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در مجتمع آموزشی شهید نامجوی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) جشن بزرگ کرامت ویژه فراگیران آموزشی در مجتمع آموزشی امیر سرلشگر نامجوی با حضور هیئت‌رئیسه این فرماندهی و فراگیران رزم مقدماتی برگزار شد.

این برنامه‌ با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش صلوات خاصه حضرت ثامن‌الحجج (ع) آغاز شد که فضای معنوی ویژه و طراوت خاصی به مراسم بخشید.

فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: مایه افتخار و مباهات است که در جمع گرم سربازی شما حضور دارم و شاهد چهره‌های شاد و پر از انرژی شما عزیزان هستم.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به خوش‌بین سازی و امید دادن به جوانان بیان کرد: برپایی این‌گونه مراسم‌ها در محیط پادگان در راستای افزایش روحیه و ارتقاء نشاط اجتماعی است که ثمره آن در بالا بردن توان رزمی و مستحکم شدن زنجیره امنیت کشور عزیزمان تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه دوره خدمت وظیفه عمومی یک دوره آموزشی، تربیتی و تجربه‌اندوزی برای شما جوانان است، گفت: سربازی نسل آینده کشور را برای پذیرفتن مسؤولیت‌های مهم در زندگی شخصی و اجتماعی آماده می‌کند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه جوانان در دوره مقدس خدمت سربازی مسؤولیت‌پذیری، مدیریت بهینه امور شخصی و سازمانی و نظم در کارها را تمرین می‌کنند، افزود: دوره‌های آموزشی، عقیدتی و تربیتی بهترین فرصت برای شما جوانان در راستای خودسازی معنوی است.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا، مدت‌زمان رزم مقدماتی از سه ماه به یک ماه به‌صورت کاهش یافت، تصریح کرد: مجموع همکاران در نیروی دریایی با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در جهت حفظ سلامتی سربازان تلاش می‌کنند و توصیه می‌کنم تلاش این عزیزان را به خانواده‌های گرامی‌تان انتقال داده و اطمینان دهید تا نگران حالتان نباشند.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از قبیل نمایش طنز، خوانندگی، مسابقه و اهداء هدیه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول