اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

صنایع البرز برای ارزآوری بیشتر برنامه ریزی دارند/زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی توسعه می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از اخذ مجوز شهرک صنعتی امید البرز خبر داد و گفت: با استقرار صنایع متنوع در این شهرک می‌توان برای افزایش صادرات و ارزآوری بیشتر به خصوص در شرایط فعلی برنامه ریزی کرد.

صنایع البرز برای ارزآوری بیشتر برنامه ریزی دارند/زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد امین فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در نظر داریم شهرک‌های صنعتی استان البرز را ارتقاء و توسعه دهیم که در این میان اقداماتی در راستای شهرک صنعتی امید البرز انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه روند اخذ مجوز این شهرک صنعتی پس از پیگیری‌های فراوان انجام شد، ادامه داد: همکاری محیط زیست و استاندار البرز در این میان قابل تقدیر است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: طی دو سال گذشته تنها امکان استقرار واحدهای انتقالی، پیشرفته و دانش بنیان در شهرک امید البرز وجود داشت ولی با ارتقای این شهرک، تمام واحدهای صنعتی رده 1 تا 6 امکان استقرار در این شهرک امید البرز را پیدا می‌کنند.

فرشی با بیان اینکه هنوز شرایط استقرار صنایع گروه‌های آب بر، غذایی و بهداشتی در شهرک امید البرز مهیا نشده است، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای این شهرک صنعتی در نظر گرفته ایم، همچنین تلاش می‌شود استقرار صنایع مختلف در این شهرک با کمترین مشکل همراه باشد و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی با کمتری دغدغه در این مجموعه فعالیت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت تحقق شعار سال، اظهار کرد: شهرک صنعتی امید البرز 240 هکتار وسعت دارد و پیش بینی می شود  با ارتقای این شهرک در آینده نزدیک تعداد واحدهای مستقر در این شهرک مستقر شوند و با فعالیت خود زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کنند.

این مسؤول تاکید کرد: با استقرار صنایع متنوع در این شهرک می‌توان برای افزایش صادرات و ارزآوری بیشتر به خصوص در شرایط فعلی برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول