اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم بهره‌مندی از مجوزهای صیادی برای توسعه هرمز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از ظرفیت صدور مجوزهای صیادی برای توسعه همه جانبه هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

لزوم بهره‌مندی از مجوزهای صیادی برای توسعه هرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری پیش از ظهر امروز در آئین اعطای مجوزهای صیادی به مردم هرمز با حضور فرماندار بندرعباس، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه هرمز، شورای اسلامی جزیره، هیات مدیره اتحادیه صیادان، و ده نفر از اهالی جزیره به نمایندگی از صیادان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه ای به جزیره هرمز دارند.

وی افزود: توجه ویژه ولی امر مسلمین به جزیره هرمز زمینه ساز توسعه همه جانبه این جزیره شده است و صدور مجوزهای صیادی برای اهالی هرمز از برکات این نگاه ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نگاه مقام معظم رهبری به هرمز هم برای مسوولان و هم مردم تکلیف آور است و باید قدردان این توجه ویژه بود.

حیدری ادامه داد: استاندار هرمزگان از ابتدای فعالیت در هرمزگان نگاه ویژه ای برای توسعه و رشد این جزیره مهم داشته‌اند.

وی افزود: استاندار هرمزگان پیگیری ویژه‌ای را برای تحقق خواسته دیرینه مردم جزیره هرمز در زمینه صدور مجوز های صیادی برای ایجاد فضای کار و بهبود وضعیت معیشتی مردم جزیره  در دستور کار قرار داد که سرانجام به ثمر نشست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از ظرفیت صدور مجوزهای صیادی برای توسعه همه جانبه هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

حیدری با بیان اینکه ساخت قایق‌های صیادی برای عملیاتی شدن مجوزهای صید از سوی صیادان با جدیت دنبال شود، ابراز داشت: مجوزهای صادر شده مختص افراد است که مجوزها برای آنها صادر شده و قابل فروش و انتقال نیست.

وی اضافه کرد: خلیج فارس به واسطه موقعیت ویژه آن شاهراه حیاتی جهان است و از ذخایر ارزشمندی برخوردار است که استفاده از آنها می‌تواند به رشد و رونق جزایر کمک فراوانی کند.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول