اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان ازاجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان خبر داد.

اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مجموعه اوقاف کار تربیت حافظان قرآنی را با محوریت امامزاده‌ها و بقاع متبرکه آغاز کرده است، اظهار کرد: در تلاشیم تا در مناسبت‌های مختلفی مثل ماه مبارک رمضان برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور در استان اجرایی کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: باید برنامه‌های قرآنی، فرهنگ قرآنی را به جامعه بیاورد، زیرا در این صورت شاهد کم شدن میزان آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم شد.

وی از اجرای طرح‌های مختلف قرآنی در استان خبر داد و بیان کرد: طرح جدید حفظ قرآن کریم به صورت تلفنی و غیرحضوری در رشته‌های حفظ تخصصی، نیمه‌تخصصی و عمومی ویژه عموم بانوان و آقایان علاقه‌مند اجرا می‌شود.

مرادخانی با اشاره به شیوه اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم بیان کرد: پس از ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در دوره، گزینش به عمل می‌آید و همچنین دوره تثبیت نیز در کنار حفظ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح مربی در مرکز مجازی آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد، بیان کرد: سایت مخصوص این طرح نیز طراحی شده و در این زمینه سه مربی با اوقاف همکاری خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه این طرح در دو نوبت صبح و عصر اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این طرح حسینیه، دارالقرآن و زینبیه همکاری خواهند کرد.

مرادخانی ادامه داد: در پایان این دوره به افرادی که موفق به حفظ قرآن شوند، مدارک مربوط از سوی اوقاف اعطا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول