اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

میراسماعیلی: کسانی که علیه جودوی ایران شهادت دهند، خیانت می‌کنند/در روزهای آخر تنظیم لایحه هستیم

رئیس فدراسیون جودو گفت:اگر افرادی علیه ایران شهادت بدهند یک خیانت بزرگ در حق خودشان و جودو ایران انجام داده اند و نام نیکی از خودشان به جای نخواهند گذاشت.

میراسماعیلی: کسانی که علیه جودوی ایران شهادت دهند، خیانت می‌کنند/در روزهای آخر تنظیم لایحه هستیم

آرش میراسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون جودو، اظهار داشت: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اجبار داشتیم تا مجمع را نیز برگزار کنیم و قبل از آغاز مجمع عمومی و سالانه فدراسیون جودو سمینار روسای هیأت ها و روسای کمیته ها را تشکیل دادیم. در این مجمع موضاعاتی خوبی مطرح شد و وکیل پرونده توضیحاتی جامعی را در مورد تعلیق جودو ایران ارائه داد. علی نژاد معاون وزارت ورزش و طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک محبت داشتند و در مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون جودو حضور یافتند و به نحو مطلوبی برگزار شد.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص پایان لیگ نیز اشاره کرد: سلامتی مردم ایران، ورزشکاران و جامعه جودو در اولویت کاری فدراسیون جودو است و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش اجازه برگزاری مسابقات جودو را ندادند و بر همین اساس ما مجاب شدیم که در این شرایط سلامتی مربیان، داوران و بازیکنان مان در راس قرار گیرد. در جلسه ای که با مسوولان سازمان لیگ و سرپرست و نمایندگان تیم ها داشتیم به جمع بندی نهایی دست یافتیم که لیگ را خاتمه دهیم یا منتظر اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا باشیم و لیگ 98 را در سال 99 برگزار کنیم و نام لیگ لیگ 98 و 99 لقب بگیرد. اما تصمیم تمامی اعضای جلسه بر این بود که لیگ خاتمه یابد و درباره این تصمیم همه تیمها را در نظر گرفتیم تا بی انگیزه‌ در بین قهرمانان و تیمها به وجود نیاید. در نهایت روز 9 مرداد مراسم اختتامیه و اهدای حکم، جام و مدال را به تیمهای برتر خواهیم داشت.

میراسماعیلی در خصوص تعلیق جودو ایران و چند فرد ایرانی که قرار است علیه ورزش ایران شهادت بدهند، نیز گفت:  من هنوز امید دارم که این دوستان بخاطر اینکه در این کشور رشد و ترقی کردند، از بیت المالی که برای آنها هزینه شده و سرزمین و خاک مادری شان، درست فکر کنند. امیدوارم منافع شخص خودشان را نظر نگیرند و تجدید نظر کنند. اگر آنها علیه ایران شهادت بدهند یک خیانت بزرگ در حق خودشان و جودو ایران انجام داده اند و نام نیکی از خودشان به جای نخواهند گذاشت و  آن کسانی که به نحوی در این پرونده دست داشتند و اطلاعات و گرا دادند نیز خائن هستند. 

وی با اشاره به اینکه در حال تنظیم لایحه دفاعی، برای حضور در دادگاه CAS هستیم، عنوان کرد: در روزهای آخر تنظیم لایحه و در حال انجام کارهای اعزام هستیم و امیدواریم با تیم وکلا و شهودمان دفاع خوبی را در دادگاه داشته باشیم.

رئیس فدراسیون جودو در مورد حضور محمد درخشان در فدراسیون و اینکه او چقدر در رفع تعلیق جودو ایران می تواند تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: درخشان 14 سال رئیس فدراسیون جودو بوده، تجربه دارد و در عرصه بین المللی می تواند کمک حال ما باشد. حضور وی با توجه با ارتباط هایش حضور مثبت و موثری خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول