اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انحصار در وکالت رقابت سالم را از بین برده است/ لزوم اصلاح قوانین

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین با بیان اینکه انحصار در صدور پروانه وکالت علاوه بر ایجاد فساد، رقابت سالم را از بین برده و زمینه نارضایتی را رقم زده است گفت: با حذف انحصار افراد توانمند و وکلای خبره می‌توانند در عرصه حضور داشته باشند.

انحصار در وکالت رقابت سالم را از بین برده است/ لزوم اصلاح قوانین

حسن لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رزن با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم حذف انحصار در حوزه‌های مختلف است اظهار کرد: ما نیز به شدت مخالف هر نوع انحصار در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه به همین منظور نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال ارائه راهکار برای رفع هر نوع انحصاری در کشور هستند گفت: به طور حتم انحصار در هر حوزه‌ای آفت بزرگی بوده و منجر به بروز فساد در جامعه و شبکه‌ای شدن آن می‌شود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز رقابت در کار حرف اول را می‌زند گفت: وجود انحصار در حوزه صدور پروانه وکالت باعث بروز مشکلاتی شده که باید هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه وکلا بر اساس کیفیت کار باید در این عرصه فعال باشند افزود: محدودیت به عده‌ای خاص علاوه بر ایجاد فساد، رقابت سالم را نیز از بین می‌برد.

لطفی تصریح کرد: با حذف انحصار افراد توانمند و وکلای خبره می‌توانند در عرصه حضور داشته باشند که این مهم رضایتمندی مردم را نیز به دنبال دارد.

وی ضمن تشکر از رسانه‌ها برای ورود به شکستن انحصار در این حوزه و دیگر عرصه‌ها گفت: تعدادی از قوانین باید بازنگری شوند و تعداد دیگر از قوانین موجود نیازمند اجرای صحیح است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم آمادگی لازم برای شکستن انحصار در عرصه کاری وکلا و دیگر حوزه‌ها دارد خاطرنشان کرد: نباید هیچ محدودیتی باشد و وکلا باید بر اساس کیفیت مطلوب کاری خود و توانمندی در این عرصه به مردم خدمات ارائه دهند.

وی در پایان سخنانش گفت: انحصار علاوه بر اینکه باعث کاهش کیفیت ارائه خدمات در سطح جامعه می‌شود فساد را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول