اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

روزانه بیش از یک میلیون سفر با مترو انجام می شود/کرونا در حال گسترش در تهران است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گشایش‌های بی محابا و همچنین رعایت نکردن الزامات بهداشتی باعث گسترش کرونا در تهران شده‌ است.

روزانه  بیش از یک میلیون سفر  با مترو انجام می شود/کرونا در حال گسترش در تهران است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در خاتمه جلسه شورای اسلامی شهر گفت: صبح امروز شهردار تهران تماس‌هایی برای کسب موافقت اعضای شورا برای معامله با شرکت های خودرو ساز داشته است.

وی افزود: قیمت ها افزایش یافته و عدد قرارداد بالاست و از من خواسته‌اند تا در قالب یک لایحه دو فوریتی به صحن شورا بیاید تا شاهد اضافه شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل باشیم.

هاشمی گفت: قرار بود زالی برای بررسی حادثه سینا اطهر به شورای شهر بیاید که نیامد و نماینده وی آمد و توضیحاتی داد که مورد پسند اعضاء شورا نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروز پرونده هشت باغ در بخش‌های مختلف شهر تهران بررسی شد و اعضا در خصوص باغ بودن و نبودن آن‌ها نظر دادند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آمارهایی که دیروز گرفتم حکایت از آن دارد که ۷۰ نفر از ۱۶۰ نفر فوت شده کرونایی در کل کشور در تهران بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: مردم رعایت‌های لازم را نمی‌کنند و بازگشایی‌های بی‌محابا باعث شده است که همه گیری بیماری افزایش یافته و این باعث مشکلاتی در اینده می شود.

هاشمی در پایان گفت: امروز باید بگوییم که استفاده از مترو از یک میلیون سفر در روز بیشتر شده است و این یعنی گسترش بیماری کرونا.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول