اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تبلیغ مجازی معارف امامزادگان در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از تبلیغ مجازی معارف امامزادگان در این استان خبر داد.

تبلیغ مجازی معارف امامزادگان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد مأموریتی ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف سال در کنار فعالیت‌های اجتماعی است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌هایی در سطح کشور، هیأت ‌امنای بقاع متبرکه در کنار بسیاری از خیرین و گروه‌های جهادی علاوه بر تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، نسبت به تأمین بسته‌های ارزاق و معیشتی جهت کمک به نیازمندان اقدام کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این امر باعث نشد که از مأموریت‌های فرهنگی خود غافل شویم و در کنار این برنامه‌ها و اقدامات، نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف بدون حضور مردم و به‌صورت مجازی بر بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام شد.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هدایت و راهبری کانال‌های منتسب به امامزادگان در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت اعضای مراکز افق امامزادگان، روحانیان بومی مستقر در بقاع متبرکه و مبلغین مستقر در قم بود.

تدینی اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل انجام‌شده توسط اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، حدود سه هزار و 300 نفر مخاطبان کانال‌های منتسب به امامزادگان استان سمنان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس این تحلیل، مدیران کانال‌های امامزادگان استان سمنان، 94 درصد با تبلیغ مجازی آشنایی دارند و درمجموع کانال‌های امامزادگان استان از وضع بسیار خوبی در سطح کشور برخوردارند.

انتهای پیام/74012/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول